Matlyst?

ingiln

Flørter med forumet
Andre som sliter med dårlig matlyst? Jeg sitter her med en enkel fiskepuddingmiddag. Pleier å være helt greit, særlig når jeg er sulten som nå. Men nå smaker det ikke godt i det hele tatt. Jeg er suuuuuuuupertakknemlig for at jeg ikke er kvalm! Men halsbrann, hyppigere kynnere og tung tvillingmage begynner å bli slitsomt. Så nå har jeg littegrann lyst å sette meg ned og grine fordi jeg ikke har lyst på mat... Andre som har det litt sånn av og til?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er litt der... Har lyst på sjokolade og frukt, men sliter med mat, og det med "bare" en baby i magen! Jeg spiser mye frukt og godis, men lite mat... Sliter med halsbrann og følelsen av full og tung mage. Begynner å se frem til å få ha babyen i armene istedetfor i magen! Ikke lenge igjen nå!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er litt der... Har lyst på sjokolade og frukt, men sliter med mat, og det med "bare" en baby i magen! Jeg spiser mye frukt og godis, men lite mat... Sliter med halsbrann og følelsen av full og tung mage. Begynner å se frem til å få ha babyen i armene istedetfor i magen! Ikke lenge igjen nå!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg er på samme plass som deg.. vanlig mat smaker liksom ingenting, og alt er bare et slit.. føler at all mat jeg får i meg blir sittende fast i brystkassa, og brenner :/ snaaaaaaaaaaart i mål! :D

lever nesten på pærer og eplejucie :P

Her er det og dårlig med matlyst. Så her får gubben beskjed straks det er en matrett jeg vil ha! For da må han handle med det hjem fra jobb så vi kan lage :P

Hadde ikke dette fungert så tror jeg det hadde blitt mye mer av dette søtsuge som er :S
Utrolig at vekta ikke har økt mer enn den har gjort!! Haha :P

Sent from my iPhone using BV Forum

andre veien her, fortsatt. lyst på mat ofte, er sååå sulten. merkelig at jeg ikke har lagt på meg mer dette svangerskapet mtp. inntak og mindre bevegelse enn normalt.

Det er rart det der, hvor forskjellig det kan være fra person til person. Med første var jeg sulten hele tiden, mens med andre, får jeg ikke plass til en reke engang :p

matlysta mi har stort sett vært helt normal denne gangen. Kanskje litt mindre sugen på snacks enn normalt tidligere i svangerskapet. Føler det har tatt seg opp nå.
Forrige gang føler jeg at jeg ikke var mett en eneste gang på 9 mnd. Var irriterende å hele tiden måtte bestemme seg for å slutte å spise, i stedenfor å bare føle seg mett. Hadde kanskje noe med røykeslutt den gangen å gjøre? Slapp heldigvis unna det denne gangen.. (fordi jeg aldri begynte igjen altså!)

Back
Topp