Nå vil jeg klage!!!

JaHi123

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Åh, nå vil jeg klage!!
Er så lei denne halsbrannen, spyinga, den vonde hofta og ryggen! Alle disse kynnere som er vonde!:O og plagsomme... All mensen murringene, kjennes ut som tanta kommer når som helst! Smerter som minner sykt om mensen smertene, Hovne føtter og at alt en gjorde før er nesten 10 ganger tyngre/vanskeligere :/

Men så er det jo verdt det når du ser lillegull sprelle som bare det der inne i magehuse sitt, men akkurat nå skulle jeg helst ha hatt han i armene mine! :p

Flere som synes det begynner å bli en liten plage å gå gravid nå?

(Kommer sikkert til å savne det etter lillegull er ute, men skal bli godt å bli "normal" igjen kjenner jeg, og få kose med lillegull utenfor magen!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenne mæ igjenn her :( mn har IKKE spying/kvalme...
Blir veldig godt og få knøtte i arman sine, og att mann kan fungere som vanlig :)
Hold ut siste tiden :signs003
 
Kjenne mæ igjenn her :( mn har IKKE spying/kvalme...
Blir veldig godt og få knøtte i arman sine, og att mann kan fungere som vanlig :)
Hold ut siste tiden :signs003

Det er synd vi ikke alle kan få oppleve å sveve på denne rosaskyen gjennom hele svangerskapet som så mange snakker om! Men så er det jo ikke så lenge igjen nå, får trøste oss med det^^


Sent from my iPhone using BV Forum
 
helt enig! forrige svangerskap var omtrent som den rosa skya du beskriver, denna gangen er alt stikk motsatt.. føler at tida bare sneeegler seg av gårde.. savner å sove skikkelig, å bevege meg uten smerter og å kunne ta meg av storebror slik som jeg egentlig vil.. :( men heldigvis er vi jo snart i mål nå som du sier, just hang in there! :)
 
Hadde heller ingen symptomer i første sv, så tru æ ha fått allt i dt her sv :p
Halsbrann, kvalm i 6 mnd, vondt i bekken/rygg, ENORM mat lyst(på ting som æ egentli itj like) ect...
 
Jeg har jo laget min egen sytetråd, men henger meg på! Og syns synd på deg! Her kan det meldes om kvalme(spyr heldigvis ikke), vondt i hodet, sliten, sliten i ryggen, vondt i et kne(begynner å bli TUNG) og dårlig søvn... Blæh!! Er jo verdt det selvfølgelig men når jeg er ferdig med dette svangerskapet er jeg FERDIG med å være gravid!!
 
Last edited:
Jeg er med på denne! Skal ærlig innrømme at jeg var litt på samme måte i første sv.sk. også. Jeg trives bare litt dårlig som gravid. (Sikkert fordi jeg er heldig og er sunn og frisk sånn til vanlig, slik at jeg ikke er vant til så mange plager...) jeg gleder meg veldig til å få møte den lille, og ser på denne følelsen av å være lei som en god forberedelse og motivasjon til fødselen! (By the way, det er virkelig verdt det, da! Hadde gjerne gått gravid i to år dersom det hadde vært nødvendig, å få barn er det beste som har hendt meg!)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
helt enig! forrige svangerskap var omtrent som den rosa skya du beskriver, denna gangen er alt stikk motsatt.. føler at tida bare sneeegler seg av gårde.. savner å sove skikkelig, å bevege meg uten smerter og å kunne ta meg av storebror slik som jeg egentlig vil.. :( men heldigvis er vi jo snart i mål nå som du sier, just hang in there! :)

Vi får håpe alt er glemt når bebis er ute ^^



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jo laget min egen sytetråd, men henger meg på! Og syns synd på deg! Her kan det meldes om kvalme(spyr heldigvis ikke), vondt i hodet, sliten, sliten i ryggen, vondt i et kne(begynner å bli TUNG) og dårlig søvn... Blæh!! Er jo verdt det selvfølgelig men når jeg er ferdig med dette svangerskapet er jeg FERDIG med å være gravid!!

Synes synd på alle som har plager under et svangerskap, mange som ikke skjønner hvor mye det egentlig tærer på!

Jeg vil si heldige du som er ferdig etter dette, her er det første sv. Så kan ikke tenke meg hvordan neste blir! :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er med på denne! Skal ærlig innrømme at jeg var litt på samme måte i første sv.sk. også. Jeg trives bare litt dårlig som gravid. (Sikkert fordi jeg er heldig og er sunn og frisk sånn til vanlig, slik at jeg ikke er vant til så mange plager...) jeg gleder meg veldig til å få møte den lille, og ser på denne følelsen av å være lei som en god forberedelse og motivasjon til fødselen! (By the way, det er virkelig verdt det, da! Hadde gjerne gått gravid i to år dersom det hadde vært nødvendig, å få barn er det beste som har hendt meg!)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


Gleder meg kjempe mye til den følelsen å bli mor! Snart er det min tur også ^^

Som du sier kunne gådd 2 år om det måtte til, håper du snakker sant! For nå er jeg virkelig lei. Hehe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dt e nokk mange av oss itj har så my plager i dt vanlige, så vi syter nokk litt mere når vi e gravide, for da har vi tia te å klage og kjenne på alt som er vondt :p
Her er dt sånn, aldri syk ell noe plager, mn tru æ ha verre innom dt meste under sv.sk her gitt :p
 
Æsj ja!!! Er i uke 39 + 4 og er absolutt ikke i form. Som du sier så blir jeg gal av halsbrannen, det er generelt tungt og vondt pluss symfyse løsning. Hver gang det kommer mensmurring så tenker jeg NÅ, men nei da :-( håper veslejente kommer snart så mor kan begynne å bevege seg litt igjen. Føler meg som en stranda hval og en belastning for omgivelsene! GRUFF!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
må inrømme jeg er ganske lei nå :/
har slitt med bekkenløsning siden uke 12 og den er blitt så sykt mye verre den siste tiden jeg må ha hjelp til å komme meg opp fra sofaen eller stolen, mannen må hjelpe meg å kle på meg får ikkje på meg bukser eller sokker for det går så intense smerter i rygg og bein :( og nå melder kvalmen seg igjen og trodde eg va kvitt den men den tok bare pause og har ennå 5 uker til termin.. håper sårt hun kommer snart <3
men hun er helt klart verdt det <3 <3 kan ikkje venta på å holde henne i armene mine <3
 
:pukeGodt å se det er andre som er lei allerede!!
 
Var hos jordmor i dag, må tilbake imorgen pga høyt blodtrykk pg spor av protein i urin. Kanskje blir det bytur igjen!

Men hun sa også at det kanskje er noe modning på gang nå!! :D siden jeg har hatt en del mensmurringer og menssmerter de siste dagene, bebis har også roer litt ned. Så siden blodtrykket hadde økt så kunne det hende at fødsel ikke var då langt unna :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Signerer !!!!!! Så lei! Tungt svangerskap både psykisk og fysisk denne gangen.. Håper alt blir bedre når lillesøster kommer ut!

Hva gjør dere for å få fart på sakene?
Sex?
Jeg vil så gjærne, MASSE for å få start på fødselen. Men så er det dette med lysta og det å faktisk bevege denne store kroppen:p
 
Signerer !!!!!! Så lei! Tungt svangerskap både psykisk og fysisk denne gangen.. Håper alt blir bedre når lillesøster kommer ut!

Hva gjør dere for å få fart på sakene?
Sex?
Jeg vil så gjærne, MASSE for å få start på fødselen. Men så er det dette med lysta og det å faktisk bevege denne store kroppen:p
Tror bare sex setter fart på sakene om du allerede er moden..... Og det må gjøres 3 ganger daglig for å virke... Vi prøvde på det der sist, og jeg fødte to dager etter termin.. men om det var det som gjorde utslaget vet man jo ikke...
 
Er jo ikke 3 ganger daglig en må gjøre det for at det skal få fart på sakene. Men 3 utløsninger tilsvarer en modningspille (er ikke en gang bestandig en modningspille er godt nok)
Og om kroppen er klar og jeg har samleie og det fører til at det blir fart på sakene så blir ikke jeg lei meg;)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
ikke lett å være lei, men det er ikke lenge igjen i grunn. plutselig er det over :/
jeg er ikke lei i den forstand, selv om leggkramper, mega halsbrann, bekkensmerter og nada med søvn preger livet om dagen (innstilling:ingen ferie å gå gravid har hjelpt hele veien). jeg er mer utålmodig og lei fordi jeg veit hva som venter og har lyst se babyen NÅ :)
 
Back
Topp