Middag

Etter å ha blitt vant med det er det jo godt, men jeg rynket litt på nesen første gang, jo. :p det er en av tingene jeg aldri hadde vært borti før jeg flyttet opp hit. Mølje er en annen. DET er snålt, det. Flatbrød i ribbefett, liksom..

- på app'n -
Say whaaat???



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk litt halsbrann bare av å tenke på det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha! Jeg, som tross alt bare er innvandrer, syns det er ordentlig fælt. Har dessverre lovet å smake hvert år (det spises vanligvis like før jul), men jeg har aldri lovet å like det! :p

- på app'n -
 
Haha! Jeg, som tross alt bare er innvandrer, syns det er ordentlig fælt. Har dessverre lovet å smake hvert år (det spises vanligvis like før jul), men jeg har aldri lovet å like det! :p

- på app'n -
Hehe, spises det til noe eller liksom bare " hey, finn ribbefettflatbrødet så koser vi oss" :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, spises det til noe eller liksom bare " hey, finn ribbefettflatbrødet så koser vi oss" :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Å nei du, flatbrødet (de kaller det møljebrød, men de lurer ikke meg!) Blir knust oppi ei skål, og så tar msn sørpa over og blander til en sånn deilig, grå grøt. Nam!

- på app'n -
 
Å nei du, flatbrødet (de kaller det møljebrød, men de lurer ikke meg!) Blir knust oppi ei skål, og så tar msn sørpa over og blander til en sånn deilig, grå grøt. Nam!

- på app'n -
Å fysj det hørtes grusomt ut...! Æsj!
Syns forsåvidt pannekake med suppe høres ekkelt ut også jeg. Pannekaker skal spises med bacon!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har aldri hørt on det her før, men grøss, det høres ikke bra ut, og ut i fra bildet å dømme SER det ikke akkurat ut som en gastronomisk opplevelse heller

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Hihi, jeg tror jeg må skrive ut dette og vise frem når det er på tide med årets griseri. :p så ser de at det ikke bare er jeg som syns det er guffent :p

- på app'n -
 
Jeg trodde mølje var flatbrød i kokt fiskelever og torsk. Det er i allefall det i Nordland
 
Jeg trodde mølje var flatbrød i kokt fiskelever og torsk. Det er i allefall det i Nordland
Æsj!!! Det hørtes heelt grusomt ut :S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp