Jeg er så lei meg!!

Mamma13

Glad i forumet
Jeg har nå fått enda en betennelse i tåa, skikkelig inngrodd negel. Var hos fotterapeut i dag og ho klarte ikke nappe den ut. Ho sa den satt så godt og var så stor og hun mener jeg trenger ny operasjon:-( snufs.. Det er så vondt og nå har jeg tatt en operasjon og fjernet begge neglene i sommer! Nå er jeg så lei! Sendte Mail til en ortopedisk avd i Drammen ( privat ) og håper de kan gjøre det. Nekter å la disse allmennlegene fucke det til for meg. Det er tortur vondt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff. Det hørtes ikke noe godt ut. Håper de kan hjelpe deg og at det blir bra etterhvert! God bedring :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Auau! Stakar!! Masse god bedring! Håper du får hjelp fort!
 
Huff, stakkars :-( håper de kan hjelpe deg. God bedring. Klem


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æææææ AU!
(Og fy nå gruer jeg meg, jeg skal til fastlegen min neste fredag...!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, stakkars! :(
Kan du ikke få slik krem heller? Så slipper du i det minste å operere den bort igjen.

Håper uansett at du får hjelp fort, det er jo fryktelig vondt! :(

- på app'n -
 
Huffda, håper du får hjelp fort! Og at det blir fort bra!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Iiiik, tærne mine krøller seg med tanken! Masse god bedring!!
 
Takk for det:) fått henvisning til Kongsberg sykehus for operasjon nå. Alle gode ting er 3;-) krysse for det!! Er den fortsatt vond krysse??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ikke være mulig!!!! Har fått inf i den sndre tåa igjen også nå..... :-/ skal til fotterapeut i morgen i håp om at denne ikke er grodd for langt inn! Unnskyld sutringen! Bare så frustrerende!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ikke være mulig!!!! Har fått inf i den sndre tåa igjen også nå..... :-/ skal til fotterapeut i morgen i håp om at denne ikke er grodd for langt inn! Unnskyld sutringen! Bare så frustrerende!


Sent from my iPhone using BV Forum

Ånei :( Håper det ikke er grodd for langt inn da! Sender deg en klem!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Skal ikke være mulig!!!! Har fått inf i den sndre tåa igjen også nå..... :-/ skal til fotterapeut i morgen i håp om at denne ikke er grodd for langt inn! Unnskyld sutringen! Bare så frustrerende!


Sent from my iPhone using BV Forum
Å nei :( håper det er fort gjort å fikse! God bedring!
- på app'n -
 
Takk for det:) fått henvisning til Kongsberg sykehus for operasjon nå. Alle gode ting er 3;-) krysse for det!! Er den fortsatt vond krysse??


Sent from my iPhone using BV Forum
Ånei å nei stakars deg!! Får håpe de gjør en GOD jobb så du blir kvitt merakkelset! Min tå er enda vond ja, om mulig enda verre nå når jeg må ha på sokker og sko og være i praksis på skolen hele dagens... Men krysser fingrene for å få hjelp på fredag! Var hos fotterapaut før sommeren og fikk på en plastskive, men det var ikke nok.... Kan hende det kan hjelpe deg om det ikke er gått for langt på den andre tåa :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ånei å nei stakars deg!! Får håpe de gjør en GOD jobb så du blir kvitt merakkelset! Min tå er enda vond ja, om mulig enda verre nå når jeg må ha på sokker og sko og være i praksis på skolen hele dagens... Men krysser fingrene for å få hjelp på fredag! Var hos fotterapaut før sommeren og fikk på en plastskive, men det var ikke nok.... Kan hende det kan hjelpe deg om det ikke er gått for langt på den andre tåa :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Dette er noe herl!! Enten så får hun tak i biten og kan dra den ut ellers så blir det vel operasjon på den også:-/ den er knall rød og dunker noe sykt!! Hjelper bare om hun kan få bort det værste tror jeg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp