Bilstol

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
For en jungel det er der ute! nesten like ille som vognjungelen jo!
Noen som har bytta fra babystolen? evt når tenker dere å gjøre det?
og viktigst av alt, hvordan stol skal dere ha? Trodde jeg hadde bestemt meg, men nå er jeg sannelig usikker igjen...
 
Ja, det er helt absurd!
Vi bytta for vel en måned siden, sånn cirka. Byttet til Besafe izi plus.

- på app'n -
 
Byttet for litt siden til cybex sirona. Veldig fornøyd.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Byttet for en måneds tid siden, til besafe ettellerannet. I håp om at det skulle bli bedre å kjøre bil. Det ble det ikke.
 
Ja, det er helt absurd!
Vi bytta for vel en måned siden, sånn cirka. Byttet til Besafe izi plus.

- på app'n -
Er det jeg egentlig har bestemt meg for også... uten å vite om det passer i bilen da! hehe...
tar det mye plass? hvilken bil har dere?hvordan er sittestilligen i den?
tror lille holder på å vokse ut av bilstolen sin,så vi må nok snart bytte her også...
 
Er det jeg egentlig har bestemt meg for også... uten å vite om det passer i bilen da! hehe...
tar det mye plass? hvilken bil har dere?hvordan er sittestilligen i den?
tror lille holder på å vokse ut av bilstolen sin,så vi må nok snart bytte her også...
Den tar mye plass, ja, som alle besafe. Vi har toyota avensis. Når det står i liggestilling får man ikke flytta på setet foran, det må stå lengst fremme. Har derfor satt det bak passasjersetet siden det som oftest er gubben som kjører når vi tar samme bil.
Hvis jeg hadde vært smart nok til å prøve det i bilen først hadde jeg gått for et mindre et. Har heldigvis tenkt å kjøpe større bil etterhvert. :p

Utenom størrelsen er det veldig bra! Det er et håndtak under setet som man justerer sittestilling med.
Han koser seg veldig oppi der. :)

- på app'n -
 
Den tar mye plass, ja, som alle besafe. Vi har toyota avensis. Når det står i liggestilling får man ikke flytta på setet foran, det må stå lengst fremme. Har derfor satt det bak passasjersetet siden det som oftest er gubben som kjører når vi tar samme bil.
Hvis jeg hadde vært smart nok til å prøve det i bilen først hadde jeg gått for et mindre et. Har heldigvis tenkt å kjøpe større bil etterhvert. :p

Utenom størrelsen er det veldig bra! Det er et håndtak under setet som man justerer sittestilling med.
Han koser seg veldig oppi der. :)

- på app'n -
tror vi må prøvd det i bilen først ja, har en Volvo v 50 nå,så spørs om det går da... Skal bytte bil til våren da... Hm... Hvordan er det å feste det i midten da, evt... Har så lyst på det setet! :p
 
Byttet for litt siden til cybex sirona. Veldig fornøyd.


Sent from my iPhone using BV Forum
hvordan er sittestillingen i den? Er det bratt i ryggen? Det er det setet man kan svige på,sant? Har tenkt litt på det også, siden jeg sliter med rygg og ledd til tider...
 
tror vi må prøvd det i bilen først ja, har en Volvo v 50 nå,så spørs om det går da... Skal bytte bil til våren da... Hm... Hvordan er det å feste det i midten da, evt... Har så lyst på det setet! :p
Har tilfeldigvis spart på lappen med oversikt over hvilke det passer i. Står at det skal passe i alle setene i v50 :)

- på app'n -
 
hvordan er sittestillingen i den? Er det bratt i ryggen? Det er det setet man kan svige på,sant? Har tenkt litt på det også, siden jeg sliter med rygg og ledd til tider...
Det minner veldig om babystolen i liggestilling, hun sovner med en gang. Helt genialt med snuingen. Ikke tAr det stor plass i bilen heller. :) vi har ford mondeo da og den jo en del større enn v50.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det minner veldig om babystolen i liggestilling, hun sovner med en gang. Helt genialt med snuingen. Ikke tAr det stor plass i bilen heller. :) vi har ford mondeo da og den jo en del større enn v50.


Sent from my iPhone using BV Forum
da får vi se på den om den andre blir for stor!
Prøvde å si at v50 var litt liten da vi kjøpte for noen år siden, men fruen syns ikke det, og svigerfar som hjalp oss og ikke visste at vi planla barn syns vi hadde god plass i den... Haha, de ble lange i maska begge to første gang vi skulle presse inn emmaljunga Edge duo inn i bagasjerommet :p
 
Har Britax maxway til begge ungene. Kjempefornøyd:) Passer like bra til snuppa på 9 mnd som til syoresøster på 3 år:)
 
da får vi se på den om den andre blir for stor!
Prøvde å si at v50 var litt liten da vi kjøpte for noen år siden, men fruen syns ikke det, og svigerfar som hjalp oss og ikke visste at vi planla barn syns vi hadde god plass i den... Haha, de ble lange i maska begge to første gang vi skulle presse inn emmaljunga Edge duo inn i bagasjerommet :p
Hehe, det kan jeg tenke meg. Vi var å prøvekjørte v50, men fant fort ut at den var litt knapp. Vi har jo bur og i bilen da. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi byttet for 1 mnd siden ca. Til cybex sirona, super fornøyd med det! Vi har bmw 3 serie, som er en liten bil, og fremdeles god plass mellom stolen og seteryggen på framsete :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Vi har ikke bestemt oss for noe sete enda :) vet ikke helt når v skal skifte. Hun har god plass i stolen enda :) ser det ut som vertfall. Det cybex sirona seter så veldig kjekt ut da! Har ikke sett det før :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi byttet for 1 mnd siden ca. Til cybex sirona, super fornøyd med det! Vi har bmw 3 serie, som er en liten bil, og fremdeles god plass mellom stolen og seteryggen på framsete :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Er det plussgodkjent?:)
 
Er det plussgodkjent?:)
Nei ikke cybex sirona, ingen seter som kan brukes forover blir plussgodkjente (ble det meg fortalt). Men setet har fått gode score på sikkerhetstester likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
da får vi se på den om den andre blir for stor!
Prøvde å si at v50 var litt liten da vi kjøpte for noen år siden, men fruen syns ikke det, og svigerfar som hjalp oss og ikke visste at vi planla barn syns vi hadde god plass i den... Haha, de ble lange i maska begge to første gang vi skulle presse inn emmaljunga Edge duo inn i bagasjerommet :p
Vi har cybex sirona i vår toyota yaris, så det passer hvertfall i småbil :) vi er virkelig kjempefornøyde med det setet! Og så har det fått gode resultater i kollisjonstester og diverse, og det er jo et must.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp