Har du hatt en fin helg??

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Det lurer jeg på i kveld :)

**appen**

Jo takk, helt grei :) Ikke de helt store krumspringene. Fredag var jeg på shopping med mamma på dagen og kvelden gikk i tv-titting og pizza. Igår satt jeg stort sett med beina høyt (høygravid) og lekte med guttungen. Idag har vi vært hos foreldrene mine på middag og kaffe. Du da? :)

For utenom at formen har vært maks dårlig, har vi hatt koselig besøk og kost oss masse med vesla.

Super helg, med termintreff :D

Helt grei.

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt grei helg. Ikke noe store krumspring. Men kost oss ilag alle 3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde prinsessepysjamasbursdagsbesøk med 15 seksårige jenter på laurdag, hadde heldigvis god hjelp av sambuaren + søstera mi. Besøket gjekk veldig fint, men eg huskar godt kvifor eg ikkje lenger jobbar i barnehage..!

I går tok vi oss ein tur på Akvariet og så freaka vi ut med McDonald's på veg heim. Etter ungane var i seng stod det fyr i ovnen, ostepop og NCIS på programmet.

...gløymde å svare på spørsmålet, når eg tenkjer meg om... Jo, helga har vore fin. Slitsom, men koseleg!

Helgen har vært kjempe kos, det er den dog stortsett alltid:)
Vi har hatt besøk av min familie her i over 1 uke nå, og i går reiste de...litt trist i grunn, men vi sees nå til jul igjen:)
Vi har vært på shopping, godt trilleturer med mini og spist masse god mat:)

Ja. :)
Jeg hadde Jr. i helgen, så vi reiste og besøkte opphavet og feiret pappa/morfars bursdag på lørdag. :)
Overnattet, og søndag ble vi kjørt hjem før vi dro på besøk til bestevennen til Jr. (foreldrene er venner av meg) hvor vi koste oss noen timer.
Riktig så bra, alt i alt. :)

Vond nese og hals, er lei av å hangle og være småsyk nå. Har snytt meg så mye at jeg har fått sårskorper på nesen, selv om jeg bruker bare kleenex. :S Har forsåvidt hatt en trivelig helg når det gjelder det sosiale, men litt kjedelig.

Back
Topp