Jeg spiller pet rescue eller noe sånt 
- Taster med appen -
- Taster med appen -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært forkjøla siden før helga. Guttungen også har det. Det er nok ikke baby dette nei, det er forkjølelse.
Spiller candy crush også.
Nå venter jeg bare på hjelp videre.
Hvilket level står du fast på?
Sent from my iPad using BV Forum
Men hvor blir det av dagens temp?
Din ser fin ut!Tempen min har steget litt til i dag. Så da tipper jeg at enten var EL i går eller så er EL i dag, og nå må jeg bare holde meg i 3 timer før EL-testing.![]()
Mobilen var tom for strøm.
36,52 klokka to lovet bra.
36,54 klokka fire, etter å ha byttet en bleie, og snakket....
36,65 klokka fem, for lite søvn men registrerte den.
Din ser fin ut!
Satser på detJIPPI!![]()
Da kan du droppe juice og EL-tester igjen da eller? Synes det høres riktig ut med dpo og at du ikke har noe fruktbar utflod og oppblåst mage?Liker dette! Bonusen er på vei ned til livmoren eller har begynt å grave seg ned.
Satser på det
Det er denne pp det skal klaffe for ALLEFor en fin termingruppe vi blir!
![]()
Ja, om jeg blir gravid nå så får jeg sikkert termin i sluttet av juli av legen.. For jeg har jo lengre sykluser, og de regner vel med 28 dagers sykluser?Ja, det er bare synd at det er noen som har termin i slutten av juli i så fall. Vi skulle hatt fellesgruppe for juli/august.
Men ja, nå krysser vi virkelig fingrene for at alle flytter ut herfra!![]()
Ja, om jeg blir gravid nå så får jeg sikkert termin i sluttet av juli av legen.. For jeg har jo lengre sykluser, og de regner vel med 28 dagers sykluser?
Lurt! Jeg tenkte jeg skulle vise frem grafen min i verstefallDe regner vel med det når de setter menstermin, men da forsto jeg på Sara at du kan si at du har ustabile sykluser eller så får du vente til UL og få det "rettet" opp da.
Jeg får jo også litt forsinket termin nå, menstermin 27. juli, mens EL-termin er 2. august. Så jeg tenkte i så fall å si til legen at jeg etter den kjemiske graviditeten tempet og tok EL-tester og fant at EL var noe forsinket. Så regner jeg egentlig med at vi kan bli enige om det.![]()
Lurt! Jeg tenkte jeg skulle vise frem grafen min i verstefallMen nå skal jeg ikke ta gledene på forskudd..
Er siste sjanse for meg å rekke opptaket også.. Så joda, krysser det som er!Neida, men ventetiden blir uendelig lang om ikke vi skal være bittelitt optimistiske underveis? Det er jo hyggelig å drømme om termin og graviditeten, sånn litt hvert fall. Og nå som EL ble forsinket denne syklusen så er det jo garantert siste sjanse for meg for å rekke bhg-opptaket.![]()
Er siste sjanse for meg å rekke opptaket også.. Så joda, krysser det som er!