**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg spiller pet rescue eller noe sånt :P

- Taster med appen -

God morgen.

Jeg har vært forkjøla siden før helga. Guttungen også har det. Det er nok ikke baby dette nei, det er forkjølelse.

Men hvor blir det av dagens temp?

Tempen min har steget litt til i dag. Så da tipper jeg at enten var EL i går eller så er EL i dag, og nå må jeg bare holde meg i 3 timer før EL-testing. :)

Spiller candy crush også.
Nå venter jeg bare på hjelp videre.
Hvilket level står du fast på?

Sent from my iPad using BV Forum

Var 70, nå er det 71. Jeg får aldri hjelp videre, jeg spiller de nøkkel-oppgavene også. Jeg har jo ingen Facebook -venner

Men hvor blir det av dagens temp?

Mobilen var tom for strøm.

36,52 klokka to lovet bra.
36,54 klokka fire, etter å ha byttet en bleie, og snakket....

36,65 klokka fem, for lite søvn men registrerte den.

Mobilen var tom for strøm.

36,52 klokka to lovet bra.
36,54 klokka fire, etter å ha byttet en bleie, og snakket....

36,65 klokka fem, for lite søvn men registrerte den.

JIPPI! :)

Da kan du droppe juice og EL-tester igjen da eller? Synes det høres riktig ut med dpo og at du ikke har noe fruktbar utflod og oppblåst mage? :) Liker dette! Bonusen er på vei ned til livmoren eller har begynt å grave seg ned.

JIPPI! :)

Da kan du droppe juice og EL-tester igjen da eller? Synes det høres riktig ut med dpo og at du ikke har noe fruktbar utflod og oppblåst mage? :) Liker dette! Bonusen er på vei ned til livmoren eller har begynt å grave seg ned.
Satser på det

Da begynner jeg å tro at jeg kanskje er 1 dpo i dag, og at jeg nok en gang hadde eggløsning samme dag som jeg hadde positiv EL-test. Termin 2. august i så fall. Venter spent på neste temp, og eventuelt da oppstart på WY. Spent!

Og om det blir tvillinger så får det bli Uff og Bønne da. ;)

Det er denne pp det skal klaffe for ALLE :D For en fin termingruppe vi blir! :D

Det er denne pp det skal klaffe for ALLE :D For en fin termingruppe vi blir! :D

Ja, det er bare synd at det er noen som har termin i slutten av juli i så fall. Vi skulle hatt fellesgruppe for juli/august. :p

Men ja, nå krysser vi virkelig fingrene for at alle flytter ut herfra! :D

Ja, det er bare synd at det er noen som har termin i slutten av juli i så fall. Vi skulle hatt fellesgruppe for juli/august. :p

Men ja, nå krysser vi virkelig fingrene for at alle flytter ut herfra! :D
Ja, om jeg blir gravid nå så får jeg sikkert termin i sluttet av juli av legen.. For jeg har jo lengre sykluser, og de regner vel med 28 dagers sykluser?

Ja, om jeg blir gravid nå så får jeg sikkert termin i sluttet av juli av legen.. For jeg har jo lengre sykluser, og de regner vel med 28 dagers sykluser?

De regner vel med det når de setter menstermin, men da forsto jeg på Sara at du kan si at du har ustabile sykluser eller så får du vente til UL og få det "rettet" opp da.

Jeg får jo også litt forsinket termin nå, menstermin 27. juli, mens EL-termin er 2. august. Så jeg tenkte i så fall å si til legen at jeg etter den kjemiske graviditeten tempet og tok EL-tester og fant at EL var noe forsinket. Så regner jeg egentlig med at vi kan bli enige om det. :)

De regner vel med det når de setter menstermin, men da forsto jeg på Sara at du kan si at du har ustabile sykluser eller så får du vente til UL og få det "rettet" opp da.

Jeg får jo også litt forsinket termin nå, menstermin 27. juli, mens EL-termin er 2. august. Så jeg tenkte i så fall å si til legen at jeg etter den kjemiske graviditeten tempet og tok EL-tester og fant at EL var noe forsinket. Så regner jeg egentlig med at vi kan bli enige om det. :)
Lurt! Jeg tenkte jeg skulle vise frem grafen min i verstefall :P Men nå skal jeg ikke ta gledene på forskudd..

Lurt! Jeg tenkte jeg skulle vise frem grafen min i verstefall :p Men nå skal jeg ikke ta gledene på forskudd..

Neida, men ventetiden blir uendelig lang om ikke vi skal være bittelitt optimistiske underveis? Det er jo hyggelig å drømme om termin og graviditeten, sånn litt hvert fall. Og nå som EL ble forsinket denne syklusen så er det jo garantert siste sjanse for meg for å rekke bhg-opptaket. :confused:

Neida, men ventetiden blir uendelig lang om ikke vi skal være bittelitt optimistiske underveis? Det er jo hyggelig å drømme om termin og graviditeten, sånn litt hvert fall. Og nå som EL ble forsinket denne syklusen så er det jo garantert siste sjanse for meg for å rekke bhg-opptaket. :confused:
Er siste sjanse for meg å rekke opptaket også.. Så joda, krysser det som er!

Er siste sjanse for meg å rekke opptaket også.. Så joda, krysser det som er!

Ja, det er vel siste sjanse for en del av oss. Men jeg har forstått at noen kan få bhg plass når som helst på året og at også en del får det pga. søskenprioritet. Så det er jo noen her inne som sier at det går helt fint uansett. Hos oss er det ingen sjanse til å få bhg-plass etter 1. september.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp