Rotete og ikke oppdatert

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Er det kun jeg som syns forumet er begynt å bli litt rotete? Vi snakket en gang tidligere om at det var veldig mye topptråder, de fleste topptrådene kan vi ta under "våre viktigeste tråder", og enkelte tråder med termindato osv burde strengt tatt blitt oppdatert etterhvert som vi har mistet noen her inne. * Bare lufter tankene mine* :)

Ja vi har snakket om den termintråden, noen som vil ha ansvar for en ny?

Sent from my iPad using BV Forum

Mine tanker ang en ny termintråd, er at vi kunne laget en oppdatert når en får endelig termin på oul. Ellers blir det x antall sider (som jeg ser den gamle har) men gamle + nye termin datoer, pga tidlig ul. terminer osv.

Last edited:
Ok for meg men tror noen ikke har ultralyd føre ute i januar.

Enig i at det er uoversiktlig med alle topptrådene! Har vel vært oppe (minst) tre ganger nå, så noen med tilgang burde vel bare ordne opp?

Sent from my iPad using Tapatalk

Ok for meg men tror noen ikke har ultralyd føre ute i januar.

Nei, men tenkte jo vi kunne lage den i slutten av november eller noe, så fyller jo en inn etterhvert som en har vært på ul? Var slik jeg tenkte det, ikke vente til alle var ferdige :)

Enig i at det er uoversiktlig med alle topptrådene! Har vel vært oppe (minst) tre ganger nå, så noen med tilgang burde vel bare ordne opp?

Jeg har sendt melding til moderator Marthe om hun kan ordne opp, eller om den som har startet topptråden er nødt å spørre moderatoren selv om å få tråden sin flyttet

Nei, men tenkte jo vi kunne lage den i slutten av november eller noe, så fyller jo en inn etterhvert som en har vært på ul? Var slik jeg tenkte det, ikke vente til alle var ferdige :)
Ja ok :) den som vil lage den får bare skrive det klart så går vel det bra :)

Vi burde ha en som er litt nasi på å rydde til å ha ansvar for topptråder

Vi burde ha en som er litt nasi på å rydde til å ha ansvar for topptråder

Er ikke det bare moderatorer som kan det?

Jeg er vertfall "lei" av å ha det rotete og ikke oppdatert :p Så her måtte noen ta et grep, jeg vet jo at det har vore løftet et par ganger uten at det er blitt gjort noe. Men nå er vi alle komt så langt i sv. at det er på tide å rydde litt :)

Er det kun jeg som syns forumet er begynt å bli litt rotete? Vi snakket en gang tidligere om at det var veldig mye topptråder, de fleste topptrådene kan vi ta under "våre viktigeste tråder", og enkelte tråder med termindato osv burde strengt tatt blitt oppdatert etterhvert som vi har mistet noen her inne. * Bare lufter tankene mine* :)

Er enig, har begynt å bli litt rotete. Supert hvis du orker å ta ansvar for trådene :D
"Hvor skal vi føde"- tråden er heller ikke blitt oppdatert. Jeg har ikke blitt skrevet opp der :(

Å tråder som har vært inaktive i 15-30 dager kan vell legges i noen form for arkiv? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mange gode ideer, vi kan vel høre med moderator om noen kan ha ansvaret for topptråder?

Jeg kan gjerne ta på meg ansvaret :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Fritt frem for den som vil til å lage ny termintråd. Moderator har fått beskjed om å fjerne den andre. "Våre viktigste tråder" kan også bli tatt over av noen andre. Jeg er ikke så aktiv her inn lenger så det er bedre at noen andre som har tid til å drive med dette tar over. Best med pc/eller nettbrett i hvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har spørt henne, men har forstatt ikke fått svar på den første meldingen jeg sendte. Så får ha litt tålmodighet :)

Back
Topp