Tvilling/søsken-vogn, hjelp!

Nappy

Betatt av forumet
Det er virkelig en jungel der ute, og jeg synes utvalget på tvilling/søsken vognene er minimal i butikkene. Også er de svarte og kjedelige synes jeg..

Noen som har erfaring med slike vogner og kan anbefale meg noe, evt en plass å lete?

Vi bor på landet så vognen må være stabil på ulent terreng,
Vi har mye snø på vinteren så hjulene må kunne låses.
Vognen burde ikke ta så stor plass sammenslått når vi skal på tur.
Den bør også være lett å legge sammen og ta opp.
Andre praktiske løsninger og muligheter er et stort pluss!

Noen som vet om andre viktige ting man burde se etter hos en tvillingvogn?

Alle innspill settes stor pris på!

Vi har sett litt på Beemoo Los Angeles, tror den het det. Vi får to stk på under 2 år, så i tilfelle storebror ikke vil bruke vogn så lenge så holder den til oss. Har vendbare sittedeler, og låsbare store hjul. Titt litt inne på jollyroom.no, de har ganske stort utvalg;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi skal ha bugaboo donkey. Da kan minste sitte mot oss når vi setter på sittedelen. Det er det få tvillingvogner som kan.

Nå blir det ikke tvillinger her, men lillebror er ikke 2 når minstemann kommer. Syns det virker genialt å kunne bruke vogna bare til minste på dagtid når lillebror er i barnehagen.

Vi skal ha bugaboo donkey. Da kan minste sitte mot oss når vi setter på sittedelen. Det er det få tvillingvogner som kan.

Nå blir det ikke tvillinger her, men lillebror er ikke 2 når minstemann kommer. Syns det virker genialt å kunne bruke vogna bare til minste på dagtid når lillebror er i barnehagen.
Denne hadde jeg lyst på også, pga det du nevner, men tror ikke den blir den beste på fjellet og i marka hvor vi er mye... Så på oss må det "dessverre" bli tfk :)

vi skal også ha bugaboo donkey. Elsker den vognen. Har bugaboo cameleon nå, og vi bruker den mye på fjell og marka vi. Vi setter bare på vinterhjulene i stede for svingbare ;)

Vi skal og ha bugaboo donkey.. Blir 20 mnd mellom prinsessen og prinsen, og har vært å sniktitta på vogna en del allerede. Samt prøvesittet prinsessen i den. Hun sitter kjempebra i den, og den er kjempelett å trille!

Jag har en venninne som hadde Easywalker Duo og var strålende fornøyd:) Den finnes i mange farger, fått høye karakterer blandt foreldre, lett og styre, to separate sittedeler som kan justeres uavhengig av hverandre, kan bruke to bilstoler samtidig. Man kan også bruke to bager, én bag eller én bilstol. Utforsk mulighetene med duo!

75cm bred, rammen veier 16,5kilo, blir veldig liten når du slår den sammen, enkel å legge sammen:)

Back
Topp