Ebay-tråd!

Fått den opp og bestilt samme matte :) Trenger en oppe og en nede, så denne er jo genial å sjekke ut fordi den er så billig ;)
Når jeg åpner de linkene kommer det opp at de koster over 100kr, håpre dere kjøpte de som koster 18 kr ;) Jeg har kjøpt 5 slike, men ikke fått dee nda. Tenkte det var kjekt å ha hos besteforeldre og der vi er ofte :)
 
Koster over 100 her og. Har en slik. Blir sikkert greit etter kvart den asså. Men veldig billigbillig :)
 
Handlet i går , men skjønner ikke åssen jeg legger it linker/bilde....
 
Handlet i går , men skjønner ikke åssen jeg legger it linker/bilde....
Er du på pc kan du kopiere vær link på de tingene du har kjøpt. Om du er på mobil, og kansje har ebay appen så kan du ta skjermbilde av det du har kjøpt :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Når jeg åpner de linkene kommer det opp at de koster over 100kr, håpre dere kjøpte de som koster 18 kr ;) Jeg har kjøpt 5 slike, men ikke fått dee nda. Tenkte det var kjekt å ha hos besteforeldre og der vi er ofte :)
Kansje de fant ut at den var så populær når den var billig at de satte opp prisen? Kjøpte iværtfall til 18 kr :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Kansje de fant ut at den var så populær når den var billig at de satte opp prisen? Kjøpte iværtfall til 18 kr :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Hahaha, søkte opp produktet fara pc, fant den ene til 100 og en drøss til 2-5000 :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Når de begynner å få få av produktet setter de opp prisen for å slippe å lage nye annonser. ;) Så når de ha inn masse igjen så setter de ned prisen. :)
 
Hva betyr CE-merking?
CE-merking (CE = Communauté Européenne) er det synlige bevis på at et produkt oppfyller kravene som er fastsatt i ett eller flere av ny metode-direktivene. Dette betyr at CE-merking er myndighetspålagt. Produktet skal ikke være til skade for menneskers sikkerhet og helse eller for miljøet.
CE-merket er en deklarasjon på at produsenten eller dennes representant garanterer at alle krav som stilles til produktet i det aktuelle direktivet er oppfylt. Produsenten/dennes representant tar ansvar for at produktet oppfyller disse kravene.


På leker og sånt vil det si at de ikke inneholder giftstoffer og sånn :)
Ja, vil de si de ikke inneholder giftstoffer, eller at det er under grensa som er satt??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg åpner de linkene kommer det opp at de koster over 100kr, håpre dere kjøpte de som koster 18 kr ;) Jeg har kjøpt 5 slike, men ikke fått dee nda. Tenkte det var kjekt å ha hos besteforeldre og der vi er ofte :)
Ja, heldigvis, hehe. ;) Rakk det vel akkurat, kjøpte i går kveld ;)
 
Holder på å kjøpe julekalendergaver til barna nå og har tenkt å kjøpe hårstrikker til lillesøster (som ikke har altfor mye hår, men jeg tenker til når hun får hår). Jeg tenker på myke strikker det er lett å få ut av håret, som ikke skal lugge så mye.. Kanskje dere kan hjelpe meg med hva jeg kan bruke som søkeord? Og så tenker jeg å finne spenner med borrelås, ikke klips.
Står helt fast på søkeord og det er jo alfaomega ;)
 
Holder på å kjøpe julekalendergaver til barna nå og har tenkt å kjøpe hårstrikker til lillesøster (som ikke har altfor mye hår, men jeg tenker til når hun får hår). Jeg tenker på myke strikker det er lett å få ut av håret, som ikke skal lugge så mye.. Kanskje dere kan hjelpe meg med hva jeg kan bruke som søkeord? Og så tenker jeg å finne spenner med borrelås, ikke klips.
Står helt fast på søkeord og det er jo alfaomega ;)
Scrunchy eller noe sånt? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp