Andre som mangler de vesentlig tingene?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Her mangler vi både vogn, seng, madrasser og stellebord (ja, masse annet også).
Stresser litt med vogn, men det andre tar jeg med ro...

Sist gang kjøpte vi alle de store tinga 2 mnd før termin! Da kom nemlig feriepengene ;)

Har kun kjøpt et par bodyer og en smekke med sløyfe på, bare fordi jeg ikke klarte å vente lengre:). Vi starter ikke de store innkjøpene før i januar. Håper på salg;)

Har kun kjøpt et par bodyer og en smekke med sløyfe på, bare fordi jeg ikke klarte å vente lengre:). Vi starter ikke de store innkjøpene før i januar. Håper på salg;)

Det er en god idè, men vogna vi skal ha kommer ikke på salg. Seng og stellebord kjøper vi på IKEA.
Her kommer kansje jenta allerede i slutten av januar også (hjeeellpp!).

Har kun kjøpt seng å tripp trapp stol da jeg kom over dette på tilbud :)
Har ellers kjøpt inn litt klær :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mangler mye enda! Mangler ammepumpe, seng, stellebord, flasker, flaskevarmer, barnevogn mye klær som jeg enda må ha..., ammepute.. off det er så mye jeg må ha! Blir litt stresset nå kjenner jeg :p

Mangler masse her også, men vet hvilken vogn, seng og kommode vi skal ha, så da er det fort gjort å kjøpe det. Småting tar jeg i januar, tenker jeg. Kjøper ikke mer enn det jeg MÅ ha fra dag 1. Flasker og pumper og slikt kan vente, butikkene er jo åpne etter at barnet er født også. :)

Vi har ikke kjøpt noe enda, men har jo endel etter storesøster.
Mangler bag til vogna, stelleveske, vippestol, madrass til senga, vugge og endel småtteri.
Blir nok ikke å handle noe særlig før etter jul.

Vi har ingenting av babyting.... Venter m å shoppe til etter jul :)

Av erfaring, er det veldig lite man MÅ ha før babisen kommer! Det er greit å ha noe klær, kluter, div. stelle produkter, badebalje(om man ikke har badekar), Stortsett alt annet KAN man kjøpe etter babisen kommer! Vi begynte ikke bruke sprinkelsenga før velsa var flere mnd f.eks! Bilsete er jo selvsagt noe man MÅ ha, men man kan dra ut å prøve og kjøpe vogn etter babisen har kommet også :) Jeg var så ivrig på å få ALT klart, å når vi kom hjem, satt jeg å lo av meg selv, fordi jeg trengte omtrent ingenting den første tiden :P

Jeg stresser nok litt ekstra med å få alt i hus, siden vi flytter til et annet land der vi ikke kjenner noen og mannen min reiser mye. Vil helst slippe å måtte gå ut så mye rett etter fødselen...

har kun kjøpt masse klær, feber måler og sånn for å ta i nesa for å ta ut det som er der.
blir å kjøpe vognpakke på jollyroom, stelle matte og seng på ikea. og andre småting i januar

Jeg stresser nok litt ekstra med å få alt i hus, siden vi flytter til et annet land der vi ikke kjenner noen og mannen min reiser mye. Vil helst slippe å måtte gå ut så mye rett etter fødselen...

Spennende:) hvor skal dere flytte til??:)

Har ennå ikke kjøpt det mest vesentlige som seng, vogn etc. De uvesentlige tingene som for eksempel klær har jeg derimot kjøpt :p Lettere, og langt midre skummelt å kjøpe en pyjamas til 100 kr enn en vogn til 6000 :)

Vi har kjøpt vogn, tripp trapp, bilstol, reiseseng og lekegrind. Kjøpte alt i en fei da det var tilbud på Babyshop. Ser den at det er lenge til vi trenger reiseseng og lekegrind da men greit å ha.

Vi skal kjøpe seng på Ikea og lurer på om vi skal ha stellematte på en kommode.. Vi ser.. Først skal vi totalrenovere to rom i 2. etg. slik at vi kan flytte kontoret opp dit. Kontoret blir barnerom.

Jeg har begynt å kjøpe litt, men skal kjøpe mest I Januar. Kommer til å arve en drm klær til lille gutten min :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Av erfaring, er det veldig lite man MÅ ha før babisen kommer! Det er greit å ha noe klær, kluter, div. stelle produkter, badebalje(om man ikke har badekar), Stortsett alt annet KAN man kjøpe etter babisen kommer! Vi begynte ikke bruke sprinkelsenga før velsa var flere mnd f.eks! Bilsete er jo selvsagt noe man MÅ ha, men man kan dra ut å prøve og kjøpe vogn etter babisen har kommet også :) Jeg var så ivrig på å få ALT klart, å når vi kom hjem, satt jeg å lo av meg selv, fordi jeg trengte omtrent ingenting den første tiden :p

Er veldig enig i dette! Man ser så lange lister på alt man trenger før babyen er født, at man tror man må stresse for å få alt mulig i hus. Også viser det seg at man trenger minimalt av det den første tiden :)

Ikke skaffet noenting... :-S Men har identifsert arve-vogn, barneseng og dyner osv hos nær familie, og ser at de har badebalje med babysittestativ på Biltema. Men det jeg må finne ut av, er hva slag stellebord til å sette oppå badekar som er bra. Det finnes noen modeller, men må gjøre litt research bare.. :-) Noen med erfaringer?

Kjøpte vogn i helga, så nå er den endelig på plass :-))

Back
Topp