Barn som smatter når de spiser...

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Det finnes ikke verre altså!!!!:confused:

Barna har et par kompiser som gjør det.
Jeg synes det er en uting. Mine må tygge med munn igjen og ikke prate m mat i munn.
Håper virkelig de ikke smatter når de er borte hos venner.

Verste som fins! Ber de fint lukke munnen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja finnes vel værre ting, men på jobb får barna beskjed om å svelge før de snakker og holde munnen igjen når de tygger. Ikke alltid de lager så mye lyd men synes det er ufint når man ser maten eltes rundt i munnen. Men ser ofte foreldrene spiser likedan når de er på "påskefrokost" el i bhg og spiser sammen med oss.

Sånt tenker jeg ikke over. Håper ikke mine gjør det :rolleyes:

Sendt fra mobilen min ♥

Hehe, jeg sa "Mmmmmmm" HELE tiden mens jeg hadde mat i munn fra jeg var 1 til 4 år - skjønner ikke at mine foreldre holdt ut :p Skal definitivt lære barna mine å spise ordentlig ;)

Jenta mi er 1 1/2 år og smatter litt. SYnes det er en utrolig nydelig lyd jeg :D Men hun smatter på en så uskyldig måte, og kommer med så mange ansiktsuttrykk at det føles litt som å se på en kokk som prøver å finne ut hvilke ingredienser det er som finnes i matretten.

Jeg får meg liksom ikke til å si noe til andres barn:oops:

Voksne som smatter er like ille ja:confused:
Trikset er å skryte av dine barn hvor fint de spiser med munnen igjen;-) jeg har en nevø på 11 som slafser i vei. Men om jeg sier til min 4-åring: så fint du spiser med munnen igjen nå! Det er supert, altså! -ja da skal du se farten på 11 åringen med å lukke igjen mathølet!

Back
Topp