Lille babyen min:)

Gruble84

Betatt av forumet
Mailykke <3
ImageUploadedByBV Forum1383579143.398482.jpg
Er under oppfølging pga hematom under baby(det sorte du ser under babyen er blod) Alt så heldigvis bra ut og nå kunne vi se tydelig at det er et lite menneske der inne:-) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 38769
Er under oppfølging pga hematom under baby(det sorte du ser under babyen er blod) Alt så heldigvis bra ut og nå kunne vi se tydelig at det er et lite menneske der inne:-) <3

Så fint bilde :D Er det vanlig å blø eller noe da siden du har blod under babyen? Eller ligger det bare der og det går fint? Beklager, dumt spørsmål.. Er bare så nysgjerrig på alt mulig :) hvor langt er du kommet? Lykke til videre :D sniker fra juli forumet..

Sent from my iPad using BV Forum

Fine babyen din :) mitt blod/hematom var borte i dag da vi var på sjekk :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Så fint bilde :D Er det vanlig å blø eller noe da siden du har blod under babyen? Eller ligger det bare der og det går fint? Beklager, dumt spørsmål.. Er bare så nysgjerrig på alt mulig :) hvor langt er du kommet? Lykke til videre :D sniker fra juli forumet..

Har blødd en god del 2x frisk blødning og 2x gammelt blod fra hematomet. Har også hatt menssmerter under blødningene, men har heldigvis gått bra. Har ikke blødd på ei uke nå, men litt av det blodet som er igjen der inne,vil nok komme ut,mens resten blir absorbert:) Skummelt,men vet i det minste hvor blodet stammer fra:)

Fine babyen din :) mitt blod/hematom var borte i dag da vi var på sjekk :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★
Takk:) Så bra hematomet ditt var borte:) håper mitt også forsvinner snart! Er så kjedelig å gå å vente på neste blødning:-/

Så flott liten bebbi :) hvor langt på vei er du?

Takk:) Så bra hematomet ditt var borte:) håper mitt også forsvinner snart! Er så kjedelig å gå å vente på neste blødning:-/

Jeg har aldri hatt noen blødning, de oppdaget det tilfeldig ved en tidlig ul, og som jeg har kontrollert noen ganger nå :) Kroppen har absorbert blodet av seg selv :) Huff, må vere skummelt det med blødning "/

:love7

Back
Topp