Skravletråd

Hva gjør dere denne søndagsettermiddagen? Vi har vært på tur idag og ute å sett på tilstanden i huset vårt. Nå leker alle mann på gulvet og venter på at håndballkampen skal starte. :)

Har ikke gjort stort i dag. Sett på regnværet, klippet håret til største, sett på "brum".. gått mest på å overleve - eldste renner over av energi siden vi ikke har kunnet være ute i dag. (det regner ikke, det er elver som renner fra himmelen!)
Nå har minsten fått feber, så han har fått en paracet og pysj. Han var egentlig trøtt, men nå ser det ut som paraceten har begynt å virke.

- på app'n -

Har ikke gjort stort i dag. Sett på regnværet, klippet håret til største, sett på "brum".. gått mest på å overleve - eldste renner over av energi siden vi ikke har kunnet være ute i dag. (det regner ikke, det er elver som renner fra himmelen!)
Nå har minsten fått feber, så han har fått en paracet og pysj. Han var egentlig trøtt, men nå ser det ut som paraceten har begynt å virke.

- på app'n -
Stakkar liten, god bedring. :)

A sovnet kl fem og våknet ti på halv syv. Leggetid er nå. Kan bli en festlig kveld.

Uff da.. God bedring! Her har jeg vasket hus, vært ute en liten tur og lekt litt i snøen, vært hos svigers og spist ribbe! Nam , nam.. Sett reprise av unge mødre litt eldre ( hekta);-) gjør klart til besøk av barsel gjengen i morgen! Skal til tannlegen først så blir en stressende dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Emma har sovet hos moren min så jeg sov lenge i dag, helt til kl10! Det var godt :) Her har det pøsregna i hele dag så vi har vært inne i hele dag og kost oss og lekt :) Emma driver med push ups og står på alle fire for tiden! Vil framover, men kommer på at det går fortere å åle så da legger hu seg ned på magen å åler istede :) Er velikke lenge før hu knekker krabbekoden :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Emma har sovet hos moren min så jeg sov lenge i dag, helt til kl10! Det var godt :) Her har det pøsregna i hele dag så vi har vært inne i hele dag og kost oss og lekt :) Emma driver med push ups og står på alle fire for tiden! Vil framover, men kommer på at det går fortere å åle så da legger hu seg ned på magen å åler istede :) Er velikke lenge før hu knekker krabbekoden :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Så deilig at du fikk sove litt. :) A gjør samme. Begynner i krypestilling, men så går der jo myyye fortere å åle. :)

La seg med 39,4 i går, sto opp med 39,0 kl6. Og vært våken hele natten. :( han er i fin form når paraceten funker, heldigvis.
Etterpå blir det trøste-is og grey's på tvn på mor. Godt vi ikke har planer i dag.

- på app'n -

La seg med 39,4 i går, sto opp med 39,0 kl6. Og vært våken hele natten. :( han er i fin form når paraceten funker, heldigvis.
Etterpå blir det trøste-is og grey's på tvn på mor. Godt vi ikke har planer i dag.

- på app'n -
Stakkar lillenøtte. Håper han får sove så du får slappet av litt ila dagen. :)

Stakkar lillenøtte. Håper han får sove så du får slappet av litt ila dagen. :)
Ja, liker ikke når smånøttene blir syke. :( spesielt ikke når de er så små at de ikke skjønner hva det er. Enklere med A sånn sett.. og attpåtil har han hatt syrebæsj de siste dagene, så han syns jo det er kjempevondt å få paracet og å måle tempen.. :(

- på app'n -

Ja, liker ikke når smånøttene blir syke. :( spesielt ikke når de er så små at de ikke skjønner hva det er. Enklere med A sånn sett.. og attpåtil har han hatt syrebæsj de siste dagene, så han syns jo det er kjempevondt å få paracet og å måle tempen.. :(

- på app'n -
Uffhuff! Masse god bedring til mininøtte <3

- på app'n -

Huff, håper det går fort over! Er så kjedelig når de små er sjuke :(

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

- på app'n -
Huffda, stakkars liten. Klem til dere begge

Åååååååå, lille smurfen vil ikke hvile idag, å er så sur! Jeg vet han er trøtt. Soooov nå!!! Hehe.
Får jeg er ikke i form!!!

- på app'n -
Uff, du fortjener grey og is nå! Håper dere har hatt en ok dag og at kvelden/ natten blir bedre!

Uff, du fortjener grey og is nå! Håper dere har hatt en ok dag og at kvelden/ natten blir bedre!

Han sov i hele 20 minutter tidligere i dag, så vi så på grey's sammen. Eller, han så på Bikuben på telefonen min. :p
Det var kos, er ikke så ofte han har tid til å ligge på fanget slik lengre. :)

Back
Topp