i morgen er det 1 november!!!!

LilleMy86

Elsker forumet
Tenk det, her har vi ventet og ventet, delt små og store ting. Mange av oss har vært medlemmer her inne gjennom hele svangerskapet. I morgen begynner VÅR måned, da kommer novemberbarna på rekke og rad :)

Jeg husker jeg meldte meg inn før jeg var kommet til uke 5, det er altså 32 uker siden, tenk det!
Trodde aldri det skulle gå bra, og når jeg rundet 12 uker syns jeg fremdeles tiden sneglet seg av gårde, november var sååå langt unna. men nå jenter er vi faktisk kommet oss dit, NÅ er det VÅR tur!

Lykke til alle sammen! Jeg gleder meg til enda flere oppdateringer og bilder av alle novemberbarna!

Wæææææææææ! Endelig er det vår tur.... Lykke til alle sammen :)

Sniker fra oktober og vil bare si masse masse lykke til damer :D :D Sitter her med en oktoberskatt på 3 uker nå, for en herlig følelse å endelig ha den lille etterlengtede hos seg <3 :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

IIiiiih! Vår måned! Herregud så spennende! (nå har jo en del tjuvstarta da :P )

Tenk at vi får baby i november. Lille vinterbebis <3 *strikke videre*

Lykke til. Alle sammen!! :-) selv ligger jeg på føden inatt til observasjon, med 2-3cm åpning ;)

Lykke til. Alle sammen!! :-) selv ligger jeg på føden inatt til observasjon, med 2-3cm åpning ;)
Så spennende! Hvordan går det? Har du rier?:)

Masse lykke til, alle sammen!! Det blir godt å endelig få møte de søte små :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Æææææ..... Er søren meg nærme nå :) kan jo skje når kom helst.

Masse masse lykke til alle sammen! :)

Gleeeeeedeeeee og speeeeendt

Her har jeg termin i dag! Sprøtt.. Men er innstilt på å gå en stunt til.

Har ikke vært så aktiv her inne men er innom og leser litt av og til. Lykke til alle novemberdamer:)

Her har jeg termin i dag! Sprøtt.. Men er innstilt på å gå en stunt til.

Har ikke vært så aktiv her inne men er innom og leser litt av og til. Lykke til alle novemberdamer:)
Masse lykke til! Håper du slipper å gå langt over tiden :)

Masse lykke til! Håper du slipper å gå langt over tiden :)

Takk takk! Håper jeg slipper det jeg og, men man vet jo aldri... Storesøster kom litt over termin, så er liksom innstilt på det samme nå.

Så spennende! Hvordan går det? Har du rier?:)

Masse lykke til, alle sammen!! Det blir godt å endelig få møte de søte små :)

Jeg ble lagt inn klokken 12 inatt, og fikk dra hjem idag klokken 16.00.. Hadde rier hvert 5min inatt, og ryggsmerter, men de ga seg idag. Hadde noen uregelmessige rier idag, litt vødning, og har 3-4 cm åpning :) JM sa jeg er svært tøyelig.
Men så dabbet riene av, og jeg gidder ikke å sitte der å vente, det kan jeg gjøre hjemme- siden jeg bor 3 min kjøretur unna sykehuset.. Så valgte å dra hjem, og håper riene tar seg opp!! :)

Lykke til Mariaunes og alle novembermødre!

Ja, nå er det endelig november og jeg hadde egentlig hatt en uke igjen til termin. Men junior bestemte seg for at han ville ut allerede i oktober ;-)

Jeg ble lagt inn klokken 12 inatt, og fikk dra hjem idag klokken 16.00.. Hadde rier hvert 5min inatt, og ryggsmerter, men de ga seg idag. Hadde noen uregelmessige rier idag, litt vødning, og har 3-4 cm åpning :) JM sa jeg er svært tøyelig.
Men så dabbet riene av, og jeg gidder ikke å sitte der å vente, det kan jeg gjøre hjemme- siden jeg bor 3 min kjøretur unna sykehuset.. Så valgte å dra hjem, og håper riene tar seg opp!! :)
Hvordan går det med deg nå? Har du fått den lille i armene dine, eller fortsatt venting?

Hvordan går det med deg nå? Har du fått den lille i armene dine, eller fortsatt venting?
Jeg venter enda.. Ikke noen rier enda heller.. Går å venter på enten rier eller vannavgang- men tror han i magen har ombestemt seg :( våkner like tjukk hver morgen.. :p

Jeg venter enda.. Ikke noen rier enda heller.. Går å venter på enten rier eller vannavgang- men tror han i magen har ombestemt seg :( våkner like tjukk hver morgen.. :p
Kjedelig når det skal være sånn:/ men, vi har aldri vært så nærme som nå ;)
Tvi-tvi :)

Back
Topp