30 day squat chsllenge

så digg da :) lille syns det var gøy å se på, hun lå på gulvet og lo høyt av meg :p
Haha! Derfor jeg tar det etter leggetid. :p

- på app'n -
 
Det har jeg og tenkt på en stund nå! Får hive meg på her da ;) Prøve å begynne i morgen, men skal bort hele helga :/ Alltid en unnskyldning...


❤25/2-13❤
 
Ugggh, så spreke dere er da! Fysjameg. Kanskje jeg må bli med. Hm. Nei. Eller jo. Blir man slankere/fastere av sånt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ugg... Burde jo vært med -.- uff!
Hvor tar dere motivasjonen fra??
Æsj okei da. Skal prøve jeg også


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tar ikke lang tid, og man trenger ikke en gang bytte til treningstøy. Da er det litt mer gjennomførbart for min del, i hvert fall. :)

- på app'n -
 
Det tar ikke lang tid, og man trenger ikke en gang bytte til treningstøy. Da er det litt mer gjennomførbart for min del, i hvert fall. :)

- på app'n -
Hihi uff skikkelig negativ jeg var da, nei nå! Nå skal jeg bli med, dere kan jo ikke bli sprekere enn meg! Godt poeng at en ikke trenger bytte tøy, det er sååå mye enklere da!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi uff skikkelig negativ jeg var da, nei nå! Nå skal jeg bli med, dere kan jo ikke bli sprekere enn meg! Godt poeng at en ikke trenger bytte tøy, det er sååå mye enklere da!


Sent from my iPhone using BV Forum
Når det gjelder ting som krever kalorier er det lov å være negativ. :p
Jeg fant ut at jeg ikke hadde noe valg når jeg så meg selv i profil her om dagen. Rumpa mi har blitt borte i løpet av de siste månedene! :confused:

- på app'n -
 
Puh, da var dagens runde ferdig! I morgen er det hviledag :)
 
Måtte slenge på noen situps idag jeg og. Spiste et stykke oreo kake for mye idag i besøk. :p
 
Hvordan går det med dere jenter? Dag 7 gjennomført her! Fant tusen unnskyldninger for å ikke gjennomføre i dag, men bet tenna sammen! Er jo bare meg selv det går utover :)
 
Hvordan går det med dere jenter? Dag 7 gjennomført her! Fant tusen unnskyldninger for å ikke gjennomføre i dag, men bet tenna sammen! Er jo bare meg selv det går utover :)
Jeg har gått i surr, så det har blitt tatt litt i hytt og dynevær. :p må skrive opp hvilken dag som er fullført igjen. Begynner på ny frisk i morra med dag 8 igjen. :)

- på app'n -
 
Back
Topp