Tygd og spyttet ut...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Sånn føler jeg meg i dag!
Lillen har vært forkjøla siden helga, noe som innebærer lite søvn og mye sutring.. Hun er så tett stakar, spesielt på natta... Har bygd opp under senga, men det hjelper lite dessverre! Hun er stup trøtt, men får ikke sove, gråter og surkler! Hver natt har hun styret i maaange timer! I natt endte vi opp på sofaen til slutt, måtte bære henne i søvn og sitteligge i sofaen for at hun skal sove videre! Når hun endelig sovna hadde hun vært våken i over fire timer :(
Nå sover hun heldigvis i vogna si,stakar lita!!
 
Sånn føler jeg meg i dag!
Lillen har vært forkjøla siden helga, noe som innebærer lite søvn og mye sutring.. Hun er så tett stakar, spesielt på natta... Har bygd opp under senga, men det hjelper lite dessverre! Hun er stup trøtt, men får ikke sove, gråter og surkler! Hver natt har hun styret i maaange timer! I natt endte vi opp på sofaen til slutt, måtte bære henne i søvn og sitteligge i sofaen for at hun skal sove videre! Når hun endelig sovna hadde hun vært våken i over fire timer :(
Nå sover hun heldigvis i vogna si,stakar lita!!
Huff, stakkars lille og stakkars deg. God bedring. Håper det går fort over. Her er vi endelig på bedringens vei. :)
 
Huff, stakkars begge to! :(
Håper hun snart blir bedre slik at dere begge får sovet litt. :)

- på app'n -
 
Uff stakkars lille og deg. Ikke noe kjekt når de blir så tett. Går bedring til dere og håper det får fort over :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, god bedring! Håper det går fort over! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Uff a meg!!:-/ håper det går fort over og at det blir litt mer søvn på dere begge ti!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff!! Masse god bedring til søte lille :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp