Vognpose

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilken vognpose har dere til mini?

Må kjøpe ny vinterpose. Har en arctic som jeg har vært veldig fornøyd med, men det er på et eller annet vis kommet hull i den så det flyr jo fjær og dun rundt i hele vognen...
 
Bestilte ny her om dagen, så har ikke fått den. Den er fra "the buppa brand", kjøpt på jollyroom. Bilde i bildetråden. :)

Har en ullpose fra basson også, som skal brukes i bhg.

- på app'n -
 
Hehe, det er jo vel litt som den reklamen der man blåser fjær på babyen det?
Vi fikk hull på vår odenwalder (?) pose for ett par år siden. Kjøpte lapp til å stryke over hullet, og det funker fint det.. bruker den enda :)
 
Hehe, det er jo vel litt som den reklamen der man blåser fjær på babyen det?
Vi fikk hull på vår odenwalder (?) pose for ett par år siden. Kjøpte lapp til å stryke over hullet, og det funker fint det.. bruker den enda :)
hehe ja :p

men det er hull rett ved siden av det ene selehullet og nede i sømmen. Kommer til å bli det lappeteppet til slutt da :p
 
Janei, da blir det nok ikke så lett nei.. tror kanskje, om jeg skulle valgt igjen, ville valgt voksi urban.. men det kommer helt an på hvilken vogn du har da.. mange poser som ikke passer til alle vogner.
 
Vi har voksi urban, veldig fornøyd med den! Er jo med forlengerdel så den passer jo leenge! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Janei, da blir det nok ikke så lett nei.. tror kanskje, om jeg skulle valgt igjen, ville valgt voksi urban.. men det kommer helt an på hvilken vogn du har da.. mange poser som ikke passer til alle vogner.
Har bugaboo cameleon og city cross stående på terrassen til soving og BHG når den tid kommer. Så den skal vel brukes mest i city crossen.

Har sett på voksi city. Liker åpning på midten... Blir vel den eller samme som vi har.
 
Vi har voksi urban, veldig fornøyd med den! Er jo med forlengerdel så den passer jo leenge! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Den har vi også
 
Vår var det ikke hull i så vi klipte hull der det var oppmerket til det og vi får selene fint gjennom :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Back
Topp