Babysalg på barnas hus 30.10

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Fikk kundemail fra barnas hus om tilbud på feks maxi cosi sete med base til 2000 kr, og 30% på alle voksiposer - onsdag 30.10 etter kl 17 gjaldt dette tilbudet. Her blir det bilstol og voksi bilstolpose :-) sikkert litt til kjenner jeg meg selv rett

Her blir det voksi urban og stokke tripptrapp stol..... Så blir det nok sengekant, sengetøy osv osv :) Herregud - jeg kommer til å bli blakk.

Det sære er at jeg plutselig våknet nå i natt (kl er nå 04:49) med at jeg så for meg DEN kampen om å få tak i godbitene. Ble liggende og bekymre meg for at jeg ikke fikk tak i det jeg ville ha, samt at jeg har tenkt ut en plan i hvordan prioritert rekkefølge påfarger på voksiposen jeg skal raske med meg...

Blir litt bekymret over meg selv...Hehe

Mangt en skal drømme om ;-) Hvilken farge går du for? Vi venter jente denne gangen, så fristende med lilla - men tror det blir grå.. eller den svarte som ikke var så blank i stoffet..

Her blir førstepri sort voksipose, 2. pri er blå, så får man se hva man får tak i . må vel gå an å bytte farge om man ikke får riktig farge i morgen....

Fikk kundemail fra barnas hus om tilbud på feks maxi cosi sete med base til 2000 kr, og 30% på alle voksiposer - onsdag 30.10 etter kl 17 gjaldt dette tilbudet. Her blir det bilstol og voksi bilstolpose :-) sikkert litt til kjenner jeg meg selv rett

Samme her! Hehe så er faktisk alt klart (utenom bleier og kluter)

D va jo helt vilt på barnas hus! Æ gikk rett t bilstolposen å babycall, gidda ikke å se på nå ainna heller! Heelt vilt me folk i Trondheim, syyyk lang kø :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt sykt i Stavanger også. Jeg var kun med for å hjelpe søsteren min... holdt på å bli gal av kø både for å få varene og ikke minst den digre kassekøen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her også, hadde heldigvis med mamma - var god hjelp med flere hender :-) var kø foran bilstolene så var lurt å være tidlig ute!

D va jo helt vilt på barnas hus! Æ gikk rett t bilstolposen å babycall, gidda ikke å se på nå ainna heller! Heelt vilt me folk i Trondheim, syyyk lang kø :p

Jøss. Er sikkelig glad for at jeg satt hjemme og koste meg i sofaen med guttungen mens det pågikk. Takler veldig dårlig overbefolkede butikker:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du va smart! :p æ tenkt æ skull snu i døra, men bestemt mæ for å gå for bilstolposen, angra mæ da æ kom lenger inn i butikken, da først fikk æ sjå at all sto jo i kø mesta...:-o

Når jeg så køen frem til Tripp trapp stolen+ newborn set begynte jeg så smått å le...Vi var på Forus/Stavanger! Vi fikk tak i stol og får senere newborn set,+div.andre små og litt større ting..så vi er både overrasket og veldig fornøyd:-)
Det var ikke til å unngå å le HØYT når vi så køen til kassen,for den var enooorm!!Men,når den først beveget seg så gikk det greit..55min fra vi kom til vi var ute;-)

Var på alna i Oslo. Ville tilstander. Var der 16:30. Sto 1,5 timer i kø for å betale..... osv osv... Nese gang skal jeg ha noen med meg slik at jeg kan handle og andre stå å holde plass i køen :) Men fikk det jeg ville ha, så er veldig fornøyd :)

Jeg bare lurer, hadde de tatt inn ekstra mange av de varene som var på tilbud da? Siden alle fikk tak i det de ville ha? Eller så dere noen som ikke fikk noe? Er bare litt nysgjerrig:p gravide damer fulle av hormoner og gode tilbud ser jeg for meg kan bli ganske vilt!:p hehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg lurtr også på dette..for det sto jo i annons."førsteman til mølla"!!Da er det typisk de bare har noen få av hver..Men på Forus ble det ikke tomt for stokke stol den timen vi var der,og selv om de gikk tom for newborn set,så fikk de 24 første reservert når de får inn igjen,til samme pris!så det overrasket meg,veldig positivt!!

Back
Topp