TFK Joggster twist!

JO2013

Elsker forumet
Har kjøpt en brukt vogn (sportsdelen) og ønsker å vaske den før lille J begynner å bruke den!

Noen som har vasket den før og har noen tips? Kan noe av det vaskes i maskin?

Sent from my iPhone using BV Forum

Står det ikke vaskeanvisning? Skjønner godt du vil vaske det!

Står det ikke vaskeanvisning? Skjønner godt du vil vaske det!

Nei, finner ingenting :(
Tror jeg prøver å vaske den fra hånd i badekaret så får vi se hvordan det blir :)

Nei, finner ingenting :(
Tror jeg prøver å vaske den fra hånd i badekaret så får vi se hvordan det blir :)

Sikkert lurest det:) vi har sånn trekk på vippestolen som ikke skal maskinvaskes men jeg skal prøve på ullprogram 30c fordi den er så syykt møkkete:p jeg mener ull tåler det jo;)

Sikkert lurest det:) vi har sånn trekk på vippestolen som ikke skal maskinvaskes men jeg skal prøve på ullprogram 30c fordi den er så syykt møkkete:p jeg mener ull tåler det jo;)

Ja :) jeg har vasket litt forskjellig på ullprogram som egentlig ikke skal vaskes i maskin :P har gått bra med alt til nå ;)

Ja :) jeg har vasket litt forskjellig på ullprogram som egentlig ikke skal vaskes i maskin :P har gått bra med alt til nå ;)

Ikkesant;) så er det deilig å vite at det er ordentlig rent når det er andre som har brukt den før deg;) føler ikke at håndvask fjerner det verste:p hehe

Ikkesant;) så er det deilig å vite at det er ordentlig rent når det er andre som har brukt den før deg;) føler ikke at håndvask fjerner det verste:p hehe

Jeg klarer ikke bruke den før jeg veit den er skikkelig ren! Nei, det føler ikke jeg heller :P prøver håndvask først, men regner med den havner i maskinen til slutt ja:P

Back
Topp