endelig sa han ja :D

På trekanten legesenter er det en kirsten solstad eller noe som tar ul. Hun tar 150..
 
vet du, når jeg fant ut at jeg var gravid, visste jeg ærlig talt ikke hva jeg gikk inn i, og jeg visste lite om det. Tenkte at 40 uker, DET er lang tid å gå gravid. men egentlig gjør du jo ikke det :p de to første ukene, er jo regnet ut fra siste perioden, til babyen blir unnfanget <3 så egentlig er det bare 38 uker. Det forvirret meg litt i starten, at de regnet det ut på den måten. Men det er jo egentlig bare greit :D 2 uker mindre tankekjør :p hehe :p
 
Da er jeg offisielt 12 uker :D <3 og lille babyen i magen, er 10 uker gammel :D glede :D tiden siden jeg ble gravid i August, har vært en berg og dalbane for psyka mi. Nå håper jeg at jeg klarer å puste lettet ut å senke skuldrene <3

I dag er det busstur. ser ikke frem til det. skal få bestilt time hos Jordmor og, til uke 16 :D kanskje får jeg høre fosterlyd da :D <3 ser så frem til uke 19, men UL :D <3 Glede <3
 
irritert. finner ikke noe å ha på meg til byen i dag, pga en viss person, som IKKE kan kalle seg en mann, enten har kasta eller gitt vekk over halvparten av klærne mine i Juli, da jeg flyttet. Jeg og samboeren prøver å få unna en del ekstra regninger før babyen kommer i Mai, så har ikke mye ekstra og bruke heller :/

men men. livet går videre. får vel bare klare meg med det jeg har inntil videre, karma is a bitch. så han får vel tilbake på sin egen måte håper jeg. ;) trenger jo i grunn ikke gjøre noe, for det kommer med tiden automatisk :p har en mistanke om hvordan :p hehe
 
Back
Topp