Sliten...

Veeronica

Flørter med forumet
Ut med litt frustrasjon...!
Jeg er så sliten av at prinsessa ikke vil ha mat. Hun spiser mindre og mindre igjen. Og siste ukene har vi brukt laaang tid på å få i henne mat og hun sier ikke fra når hun vil ha mat Er trøtt nesten rett etter hun har stått opp selv om hun akkurat har sovet 1 1/2 time eller mer. Hun skriker når hun får mat. Magen blir ikke noe bedre selv om hs sier det vil gå seg til. Tarmen må stimuleres. Hun bæsjer harde klumper selv, men det som ikke er hardt som kommer etterpå klarer hun ikke å presse ut. Den uken som har gått har vært værst og hun har kastet opp 3 ganger. Hun er ikke i dårlig form. Men en god del sutrete også. Og siste mnd vært urolig på natta. Venter på tlf fra hs for å høre om vi bør kontakte legen.. Vi har det jo supert utenom mat situasjonen, da er hun blid som ei sol. Det er matingen som sliter meg ut.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Off, det høres ikke noe kjekt ut, håper hs mener du bør kontakte lege. Er jo ikke noe kjekt når en ikke får mat i den lille:/
 
Uff a meg:-/ jeg hadde kanskje krevd og få undersøkt at det ikke er noe annet galt eller som plager henne? Grusomt når du ikke får i henne mat og ikke kjekt at ho kaster opp! Skjønner at du blir sliten.
 
Uff, det høres ikke noe bra ut! :(
Jeg skjønner ikke helt hvorfor HS bare vil se om det retter seg selv? Det er jo nye bedre å få en lege til å sjekke med én gang om det er noe galt!
Tror ærlig talt jeg hadde gitt blaffen i HS og bestilt en time hos legen med én gang.

Håper uansett at det snart blir bedre!

- på app'n -
 
Helsesøstra oss var egentlig ikke på jobb her i byen i dag, men fikk ringt dit hun var og snakket med henne og hun mente legen burde ta henne. Så da blir det legen i dag :) hadde nok bestilt en time allikevel. Men sist hun hadde lege time (når hun var 3 mnd) fikk jeg beskjed om at jeg måtte snakke med hs først før jeg bestilte noe time. Fordi de hadde mer kunnskap om babyer. Skal få krevd at de undersøker henne en gang for alle! Uff slitsomt. Det ser jo ut til at hun har det bra, klager ikke noe spesielt. Men det kan jo være noe fordi.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Godt at du får reist til legen da, og kanskje få noen svar? Lykke til, håper de finner ut av det..
 
Helsesøstra oss var egentlig ikke på jobb her i byen i dag, men fikk ringt dit hun var og snakket med henne og hun mente legen burde ta henne. Så da blir det legen i dag :) hadde nok bestilt en time allikevel. Men sist hun hadde lege time (når hun var 3 mnd) fikk jeg beskjed om at jeg måtte snakke med hs først før jeg bestilte noe time. Fordi de hadde mer kunnskap om babyer. Skal få krevd at de undersøker henne en gang for alle! Uff slitsomt. Det ser jo ut til at hun har det bra, klager ikke noe spesielt. Men det kan jo være noe fordi.


Sent from my iPad using BV Forum

Så bra det blir tur til legen! Håper dere får orden på det! :) Lykke til!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Uff du har lov å være sliten. Det er forsåvidt et bra tegn, det viser jo at du står på og vil det beste for barnet ditt :) krysser fingrer og tær for at legen kan hjelpe, høres ikke så godt ut nei... Masse lykke til <3
 
Takk takk :) ja, det er vel kanskje et godt tegn. Var ikke så mye legen kunne gjøre nå. Han sendte brev sånn at vi skulle få time fortere på barnepoliklinikken ang å sjekke magen hennes. Skjekke om hun har Cøliaki mente han. Hun har ikke drukket noe i dag, så hvis jeg ikke får i henne noe før kvelden blir det legevakta og innleggelse sikkert.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Offf, stakkar lille venn:(

Uffja. Da blir det legevakta på oss senere. Håper egentlig at de legger henne inn for å finne ut av hvorfor hun kaster opp og pluttselig ikke vil ha noe væske nå. Har ikle time før kl 20:00. Så spørs hvordan det går når hun egentlig skulle ha lagt seg. Men det er jo ikke det største problemet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uffja. Da blir det legevakta på oss senere. Håper egentlig at de legger henne inn for å finne ut av hvorfor hun kaster opp og pluttselig ikke vil ha noe væske nå. Har ikle time før kl 20:00. Så spørs hvordan det går når hun egentlig skulle ha lagt seg. Men det er jo ikke det største problemet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff :( håper de på legevakten enten vet hva det kan være, eller at hun blir sendt videre! Hun er jo ikke store saken, så de kan jo ikke la henne gå stort lengre uten væske. Stakkars lita! :(
Masse lykke til! :)

- på app'n -
 
Stakar lille fine!! Lykke til på legevakta! Håper dere får god hjelp! Tenker masse på dere!! Lille T sender en stor godbedringklem til prinsessa!
 
Back
Topp