Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er bare for moroskyld?Det er jo bare et bevis på at barnet er døpt
Sent from my iPhone using BV Forum
Der kom det en god grunnDu må ha dåpsattest om du skal konfirmeres et annet sted enn der du er døpt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du ikke dåpsattest kan du kontakte den kirken du er døpt i og få ny. Dersom deres arkiv har gått tapt av en eller annen grunn så må fadderene dine stille opp som vitner og fortelle at du er døptDer kom det en god grunn![]()
Lurer på hvor mamma har gjort av min jeg![]()
På dåpsattesten til babyen? Ta kontakt med kirkekontoret så sender de nok nyAhastår feil på dåpsattesten skjø.. Mitt etternavn er feil. Jeg fikk samboeren min sitt, men vi er jo ikke gift.
Sent from my iPad using BV Forum
Babyens ja.. Vi skal jo gifte oss da, men.. Skjønner ikke hvorfor de antok at vi var gift, hehe.På dåpsattesten til babyen? Ta kontakt med kirkekontoret så sender de nok ny
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
OkNår vi bodde i Oslo skreiv bestemor over Obos medlemskapet sitt på meg og da trengte de dåpsattesten![]()
Babyens ja.. Vi skal jo gifte oss da, men.. Skjønner ikke hvorfor de antok at vi var gift, hehe.
Sent from my iPad using BV Forum
Hehe.. Tror du det? Kanskje det var hint-hint.Ehm.. kirken... dere har barn...da er man gift,sånn er det bare
appen
Er noen år siden det var slik daaahEhm.. kirken... dere har barn...da er man gift,sånn er det bare
appen
Er noen år siden det var slik daaah![]()
![]()
Tror jeg glemte å fortelle hvordan jeg og søsteren min ble tatt i mit på dåpssamtaleEhm.. kirken... dere har barn...da er man gift,sånn er det bare
appen
Så flott!!!Tror jeg glemte å fortelle hvordan jeg og søsteren min ble tatt i mit på dåpssamtalevi er ganske så ulike, og oresten kom gåene så på oss med venlighet og spurte om Andrea var vår
tenk for en hyggelig måte å bli tatt i mit om en faktisk er lesbiske
Har tre små herligheter<3