Julebordsesongen 2013

Heffalumpen

Glad i forumet
Hva gjør mennene deres med juledbord sånn i termindagene?? Min skal på julebord 5 dager før termin.. Har sagt han kan dra om jeg ikke har rier den dagen, men ikke noe alkohol... Hva gjør dere??
 
her vil han ikkje gå :p han vil være hjemme i tilfelle :p har sagt han kan gå hvis han vil men han er livredd for å gå glipp av noe hvis fødselen starter før termin :p
og han vil ikkje gå uten meg for de får ikkje ha med seg noen :/
 
Last edited:
Julebord 13 dager før termin, så tenker vi går begge to! Hvis ikke mini er her da. Hehe! Har ikke tenkt å bare sitte hjemme å vente hele førjulstiden......må kunne ha det moro vi damer og! Dessuten vet jeg at han tar det med ro, og kommer løpende uansett når og hvor det skjer! :) :love7
 
Her skal vi begge på julebord knapt to uker før termin. får se hva vi bestemmer rundt mannens alkohol , har langt til sykehuset - må jo ha muligheten til å komme oss dit :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Han skal på julebord 10 dager før termin. Har bare sagt at vi ser d an. Hvis formen min er bra og det ikke er noe på gang, så kan han gå ;) får mest sannsynlig ikke gått på min jobb sin da det er etter termin..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
mannens julebord er i Oslo, så det er jo litt over 1 time unna, pluss at den er ca 3 uker før termin, det er akkurat da jeg har født de to siste ift termin. Jeg skal jo uansett ikke, for det første er det uten partnere og det hadde jo uansett ikke vært aktuelt pga type fødsel sist.
Mannen fant fort ut at det er ugunstig å dra heldigvis :) litt kjipt å være alene hjemme med 3 kids så nærme termin når sist fødsel skjedde på 15 min,uten noe forvarsel fra det begynte til ungen var ute :p Og det var jo ikke ukomplisert når han kom ut heller, så hadde vært helt krise å stå alene oppi no sånt med 3 unger...huff...

nei så her blir det nok lite julebord i år :) men kjennes ikke ut som noe tap i grunn :) ;)
 
mannens julebord er i Oslo, så det er jo litt over 1 time unna, pluss at den er ca 3 uker før termin, det er akkurat da jeg har født de to siste ift termin. Jeg skal jo uansett ikke, for det første er det uten partnere og det hadde jo uansett ikke vært aktuelt pga type fødsel sist.
Mannen fant fort ut at det er ugunstig å dra heldigvis :) litt kjipt å være alene hjemme med 3 kids så nærme termin når sist fødsel skjedde på 15 min,uten noe forvarsel fra det begynte til ungen var ute :p Og det var jo ikke ukomplisert når han kom ut heller, så hadde vært helt krise å stå alene oppi no sånt med 3 unger...huff...

nei så her blir det nok lite julebord i år :) men kjennes ikke ut som noe tap i grunn :) ;)
Oy! :) Ja , men den historien forstår jeg godt at det ikke er noe god ide.15 minutter var da ekstremt effektivt! ;)
Jeg gikk noen dager over med forrige, så stiller meg inn på å gå minst til termin denne gangen også..
 
Min mann har bestemt seg for å ikke sette livet på vent selv om det nærmer seg termin. Så han drar til Bardu (vi bor i Tromsø) en uke før termin for å spille håndballkamp....
Så har han hjemmekamp to dager før....

Skulle noe skje, er det jo ikke krise... Fødselen tar jo vanligvis litt tid....
 
Jeg har ikke termin før 25 desember, mannens julebord er i slutten av november, så regner med du går bra:)

♡ appen ♡
 
Tror ikke det er noe julebord på vår jobb i år (vi har samme arbeidsgiver), så det problemet er nok ikke eksiterende for vår del (har i allefall ikke hørt noe om at det er julebord).
Men nå bruker vi ikke å delta særlig ofte heller.
 
Min mann har bestemt seg for å ikke sette livet på vent selv om det nærmer seg termin. Så han drar til Bardu (vi bor i Tromsø) en uke før termin for å spille håndballkamp....
Så har han hjemmekamp to dager før....

Skulle noe skje, er det jo ikke krise... Fødselen tar jo vanligvis litt tid....
vel ikke alltid den tar no særlig tid ;) :p

hehe

mannen har allerede gått glipp av en fødsel pga jobbreise når nr 2 ble født, han kom jo hjem 3 uker før termin og vi tenkte det skulle gå greit, men neida ;) mamma ble med da :) mannen kom inn sykehusdøra ca 12 timer etter fødsel han :p
 
Får bare håpe på det beste ;) Å at mennene våre er ved vår side under hele fødselen.... :)
 
I år blir det ikke julebord på oss. Julebordet er 4 timer unna hjembyen, og veldig nærme termin. Tar det igjen et annet år :)
 
Her det julebord på mannens jobb 11 dager før termin. Vi satser på at begge får dra, hvis ikke holder vi oss begge hjemme :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen min har tenkt og dra på julebord med København-båten 11 dager før termin..
Ikke spesielt glad for dette, da forrige fødsel startet 12dg før.. Og denne gangen har jeg 2 barn som trenger barnepike,. Kjempestressa :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, da skjønner jeg du er stressa... Da burde dere kanskje ha noen som kan være i "beredskap" som barnevakt, i tilfelle det skulle skje akkurat da, og ikke minst for at du skal føle deg tryggere. Har du snakket ut med pappa'n om dette, slik at han vet at du er bekymret?

Samboeren min har arbeidssted laaaaaangt unna, så julebord er uaktuelt. (Han jobber offshore) så vi slapp den problemstillingen. Hadde det vært julebord her i byen tror jeg faktisk han hadde dratt, og heller passet litt på inntaket av alkohol, og hatt Tlf lett tilgjengelig hele kvelden.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jada :) han er klar over det. Var noe med at det var lettere å melde avbud sent, og kort svarfrist til påmelding.. Har gudsjelov noen i nærheten som kan ta unga.. Men vil jo ikke være alene..:-(



Sent from my iPad using BV Forum
 
Jada :) han er klar over det. Var noe med at det var lettere å melde avbud sent, og kort svarfrist til påmelding.. Har gudsjelov noen i nærheten som kan ta unga.. Men vil jo ikke være alene..:-(



Sent from my iPad using BV Forum
Nei, det skjønner jeg veldig godt! Vi får krysse fingrene for at babyen ikke bestemmer seg for å komme ut til verden akkurat den dagen....


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
her er det ikke julebordet, men jobben til mannen som er utfordringa.. han jobber offshore, og skal i utgangspunktet komme hjem igjen dagen før termin.. storebror kom på under 3 1/2 time, så han rekker sannsynligvis ikke hjem igjen om han har aldri så mye personsøker og førsteprioritet på helikopter hjem igjen hvis lillebror kommer før terminen..

sjefen er ikke akkurat den flinkeste på personalpolitikk, så vi får bare se hvordan vi løser det
 
Back
Topp