Æsj, vi har hatt en trend med tidligere og tidligere morgen de siste to ukene.
håper den snur med klokken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den planen hørtes veldig fornuftig ut!Æsj, vi har hatt en trend med tidligere og tidligere morgen de siste to ukene.håper den snur med klokken
![]()
Han fyller magen opp sånn at han kan sove den ekstra timen, skal du se.Den planen hørtes veldig fornuftig ut!
Her lader vi opp med pupp hver halvtime. Blir vel morgen kl 4 i natt eller no
- på app'n -
Her var begge to i drømmeland før halv åtte.Hvordan har det gått i dag da? Klart å holde de små våken en time lenger?![]()
her holdt det hardt! Var sutring fra halv seks (enda hun sov fra 16.25-16.55)... Og vræling under stellet,men hun sovna rimelig fort ja!Hvordan har det gått i dag da? Klart å holde de små våken en time lenger?![]()
Så bra.Endelig slipper jeg og trille D i søvn, har en periode lagt han inne i senga på dagen når han har hvilt, for å venne han av trillingen og det har nok hjelpt![]()
Tenk at du snart er mamma til en 1 klassing da. Tiden flyr ;-)Åh... Nå er eldstemann meldt inn på skolen..Liker ikke!!
Ja, jeg føler meg brått nesten litt gammel.Tenk at du snart er mamma til en 1 klassing da. Tiden flyr ;-)