Må bytte nick jeg.. Tidlig ul i dag.

Kjenner til sjokket!! :)
Hvis de har en felles ytre sekk er de garantert eneggede. Hvis de har hver sin fostersekk er de mest sannsynlig toeggede, men 20% av de tvillingene som har hver sin sekk er eneggede. Mine hadde det og er eneggede.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvis de har en felles ytre sekk er de garantert eneggede. Hvis de har hver sin fostersekk er de mest sannsynlig toeggede, men 20% av de tvillingene som har hver sin sekk er eneggede. Mine hadde det og er eneggede.

Oi! Det visste jeg ikke. De delte ytre sekk, det var tydelig sa hun. Og hadde hver sin fostersekk.. Kanskje d er eneggede da!? Vi får vel bare vente og se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! Fint å være i samme båt med flere :) :) kom det som et sjokk eller har dere d i familien?

Du kan trygt si det kom som ett stort sjokk! Ingen tvillinger hos noen av oss :)
Hvordan er formen din? Er du også EKSTREMT sulten?

Du kan trygt si det kom som ett stort sjokk! Ingen tvillinger hos noen av oss :)
Hvordan er formen din? Er du også EKSTREMT sulten?

Formen er egentlig ganske grei, bekkenet ble bedre etter god avlastning de siste dagene fra foreldrene våre i forhold til gutten vår på 13mnd som det er mye løfting og bæring med.
Blir veldig fort sulten, og da går formen skikkelig "ned". Blir svimmel og uvel. Så prøver å spise før det skjer, men det går så fort i mellom! Også har jeg lyst til å ha lyst på det jeg spiser, og sånn er det sjelden nå :P
Kanskje vi skal lage en egen tråd for de som er gravide med tvillinger eller fler? Så kan vi snakkes der om løst og fast, tips og råd :)

Så bra du får god hjelp! Blir fort sliten her også,å savner å ha lyst på noe...som du sier :-)
Ja,stemmer for egen tvilling tråd!! :-D
Har vært litt innom tvillingforumet her inne,men der er det så stille!

Anbefaler deg og sjekke ut tvilling-forum.com forresten :-)

Om 20% av tvillingene som har hver sin sekk er eneggede, betyr det av 80% av tvillingene som har hver sin sekk er toeggede? :)
Sjansen for at de er toeggede er altså størst da? Mulig jeg misforstår her :P

Om 20% av tvillingene som har hver sin sekk er eneggede, betyr det av 80% av tvillingene som har hver sin sekk er toeggede? :)
Sjansen for at de er toeggede er altså størst da? Mulig jeg misforstår her :P

Det stemmer ja :)

Så bra du får god hjelp! Blir fort sliten her også,å savner å ha lyst på noe...som du sier :-)
Ja,stemmer for egen tvilling tråd!! :-D
Har vært litt innom tvillingforumet her inne,men der er det så stille!

Anbefaler deg og sjekke ut tvilling-forum.com forresten :-)

Nå er den lagd, men foreløpig stille der :P lag gjerne litt lyd :) snakkes gjerne der :)

Hvor? Ser den ikke :-p

Den heter "Tvillingtråden! For de som venter to eller fler :)" finner den sikkert nedover. Hadde egentlig vært supert om den ble gjort til en Sticker, så den holdt seg høyt oppe og var lett å finne igjen :) men aner ikke hvordan man gjør det! Noen som får det til?

Back
Topp