**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Haha...

Vi har ingen planer. Enda. Men det dukker fort opp noe. Vi skal jo rydde en del da. Er liksom aldri blitt helt ferdig med å flytte inn vi. Føler jeg.

Vi har ingen planer. Enda. Men det dukker fort opp noe. Vi skal jo rydde en del da. Er liksom aldri blitt helt ferdig med å flytte inn vi. Føler jeg.
Vi flytta for 2 år siden, og har fortsatt ting i esker..

Ja, men jeg skryter nok litt på meg når jeg sier peis :p Det er vel heller en ovn med vindu. Men det knitrer koselig inni fordet om!

Ja, knitre lyden! Vi må kjøpe ved vi. Er tomt her.

*pustepause*

Jeg blir rent sliten av dette her jeg,,,

Og hver gang man er inne på en av trådene popper det opp en rute som sier at noen har qoutet deg i den andre tråden :P
Lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å klare å komme meg avgårde til butikken...

Sent from my iPad using BV Forum

Og hver gang man er inne på en av trådene popper det opp en rute som sier at noen har qoutet deg i den andre tråden :p
Lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å klare å komme meg avgårde til butikken...

Sent from my iPad using BV Forum

Må bare overse alle varslene. :p

Ja, men jeg skryter nok litt på meg når jeg sier peis :p Det er vel heller en ovn med vindu. Men det knitrer koselig inni fordet om!

Kos uansett.

Vi har også ovn med vindu, forresten.

Nå er det fredagsmiddag her i huset. Kommer nok tilbake etterpå. Om ikke vi drar til venner. Jeg er i mål allerede da. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp