**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Lure på kossn neste svangerskap blir......håpe det blir like bra som dæm 3 første for dæm har vorre perfekt :)

Sånn, da va æ på 3200 innlegg :) Men blir no innpå her ei stund t....gubben e fortsatt ut å jobbe,å d e ingenting bra på tv ikveill :p

Lure på kossn neste svangerskap blir......håpe det blir like bra som dæm 3 første for dæm har vorre perfekt :)

Håper jeg får et som er likt det første, jeg...

Jeg tror vi er mange som synes det blir for mye venting og at man er utålmodig som prøver. Det er som Sara skrev i går at det er venting i 9 måneder i svangerskapet også, men da skjer det stadig vekk nye ting, man når nye milepæler og man har et konkret mål med en nesten konkret dato.

Prøve-venting derimot. Man vet jo ikke om det vil ta 1 måned, 6 måneder, 1 år, 2 år, om man trenger medisiner, hormoner, operasjon, kunstig befruktning, adopsjon osv. Det er jo egentlig en form for uendelig venting, man aner ikke sluttid eller sluttresultat.

Svangerskapsplager ja. Jeg er mest spent på magen jeg.

Siden jeg aldri har vært gravid før. Lurer veldig på hvordan magen (og puppene) blir etter hvert. Hvor annerledes jeg blir.

Jeg tror vi er mange som synes det blir for mye venting og at man er utålmodig som prøver. Det er som Sara skrev i går at det er venting i 9 måneder i svangerskapet også, men da skjer det stadig vekk nye ting, man når nye milepæler og man har et konkret mål med en nesten konkret dato.

Prøve-venting derimot. Man vet jo ikke om det vil ta 1 måned, 6 måneder, 1 år, 2 år, om man trenger medisiner, hormoner, operasjon, kunstig befruktning, adopsjon osv. Det er jo egentlig en form for uendelig venting, man aner ikke sluttid eller sluttresultat.
Så sainnt som d e sagt:) Godt sagt alt som e nevnt ovenfor :)

Dein blir så utrolig forskjellig fra person t person dein, så d e arti å sjå kossn man blir sjøl ja :)

Ja. Jeg har sett at det er stor forskjell. Noen har jo nesten ikke mage og noen har veldig stor mage. Og de har liksom forskjellig fasong og alt mulig. Det synes jeg er fryktelig fasinerende.

Sist så va æ å ei venninne gravid samtidig, men æ va 3 mnd før hu...Men aill rundt oss trudd d va omvendt, for hu va en del større enn mæ :)

Ja. Jeg har sett at det er stor forskjell. Noen har jo nesten ikke mage og noen har veldig stor mage. Og de har liksom forskjellig fasong og alt mulig. Det synes jeg er fryktelig fasinerende.
Jaaaa, det finnes så mang forskjellige gravidmaga...å d e utrolig fascinerende å sjå kor ulik man e :)

Åååååå,no gler æ mæ t å få gravidmage igjæn :love7

Å æ gler mæ t å kjenne dæm aller første tegnan t liv i magen å bevegelsan t lillegull i magen :love7

Hihi.. Ja, det er rart det med magene. I min familie er det veldig mange som har hatt veldig store mager, selv om de ikke nødvendigvis er så store selv. Altså, jeg er jo lettere overvektig, men de fleste i familien min er ikke det. Så om jeg slekter på familien så må jeg forvente å få en veldig stor mage. Da synes jeg vår og sommer passer bra, så kan jeg kjøpe litt ledige kjoler og bluser, i stedet for vinterjakker og gensere. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp