Æ har jo aldri vorre kvalm,utmatta,trøtt å sånn,har vældi lette svangerskap, men d va godt å slæpp bekymringa for å mist dæm 12 første ukanÅ så deilig da.
Slippe første trimesten med bekymringer for å miste, kvalme, utmattelse...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har jo aldri vorre kvalm,utmatta,trøtt å sånn,har vældi lette svangerskap, men d va godt å slæpp bekymringa for å mist dæm 12 første ukanÅ så deilig da.
Slippe første trimesten med bekymringer for å miste, kvalme, utmattelse...
Alt for my venting for en utålmodig person som mæVi får vel bare vente og se.. Det er fryktelig mye venting synes jeg.
Lure på kossn neste svangerskap blir......håpe det blir like bra som dæm 3 første for dæm har vorre perfekt![]()
Så sainnt som d e sagtJeg tror vi er mange som synes det blir for mye venting og at man er utålmodig som prøver. Det er som Sara skrev i går at det er venting i 9 måneder i svangerskapet også, men da skjer det stadig vekk nye ting, man når nye milepæler og man har et konkret mål med en nesten konkret dato.
Prøve-venting derimot. Man vet jo ikke om det vil ta 1 måned, 6 måneder, 1 år, 2 år, om man trenger medisiner, hormoner, operasjon, kunstig befruktning, adopsjon osv. Det er jo egentlig en form for uendelig venting, man aner ikke sluttid eller sluttresultat.
Det blir speinnanes å sjåSiden jeg aldri har vært gravid før. Lurer veldig på hvordan magen (og puppene) blir etter hvert. Hvor annerledes jeg blir.
Dein blir så utrolig forskjellig fra person t person dein, så d e arti å sjå kossn man blir sjøl jaSvangerskapsplager ja. Jeg er mest spent på magen jeg.
Dein blir så utrolig forskjellig fra person t person dein, så d e arti å sjå kossn man blir sjøl ja![]()
Jaaaa, det finnes så mang forskjellige gravidmaga...å d e utrolig fascinerende å sjå kor ulik man eJa. Jeg har sett at det er stor forskjell. Noen har jo nesten ikke mage og noen har veldig stor mage. Og de har liksom forskjellig fasong og alt mulig. Det synes jeg er fryktelig fasinerende.
Jeg bare håper at prøveperioden for en gangs skyld blir under et år....