Ferie 2014

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor går sommerferien 2014?
Babyene vil da være 3-5 måneder.

Tar det nok litt på sparket, må se hvordan den lille er. Vi pleier å feriere i Danmark hvert år, så hvis den lille "oppfører seg pent", så tar vi nok turen dit :-)

Skal leie feriehus i Danmark med et vennepar med barn. Og på høsten åper jeg på sydentur!:D

Oppussingsferie :) Gleder meg faktisk, føler at jeg har reist litt fra meg for i en periode.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror det blir Palma, Frankrike, Spania, Kroatia, Hellas -ish på oss. Helst i september om vi får det til.

Litt lyst til USA, men tror det blir litt for langt med en baby.

Hvor i Danmark drar dere som skal dit?

Vi drar til Sønderjylland. Familien til mannen bor i Aabenraa, ca tre mil fra Tysklandsgrensa. I tillegg har de et sommerhus på vestkysten, tre-fire mil fra Esbjerg. Og så blir det småturer til Legoland, zoologisk hage, og lignende :)

blir tyrkia i oktober med mannen min.siden han er tyrkisk for å vise skatten vår til familien hans. ellers blir det norsk ferie. blir godt. kjenner jeg er lei av all reisingen etter over 1 år med avstands forhold. tyrkia vs norge

vi var en uke i bulgaria i juni, har egentlig lyst til å reise til tyrkia til sommeren, men det tidspunktet jeg vil reise passer det ikke å ha med seg en baby på 3 mnd og med varmen der. tror det blir noen turer på campingen til foreldrene mine og tur til hundefossen og lilleputthammer

Jeg tror det blir Palma, Frankrike, Spania, Kroatia, Hellas -ish på oss. Helst i september om vi får det til.

Litt lyst til USA, men tror det blir litt for langt med en baby.

Vi dro til USA når storesøster var 2,5mnd, og det er den beste feren vi har hatt!:) Veldig enkelt å reise med de små bebisene. Vi var der på bilferie i tillegg, men kjørte aldri lengre enn tre-fire timer om dagen, og stoppet når lillemor hadde behov for det:) Anbefales!

Vi dro til USA når storesøster var 2,5mnd, og det er den beste feren vi har hatt!:) Veldig enkelt å reise med de små bebisene. Vi var der på bilferie i tillegg, men kjørte aldri lengre enn tre-fire timer om dagen, og stoppet når lillemor hadde behov for det:) Anbefales!

Glemte å legge til at flyturen også gikk som en drøm!:)

Glemte å legge til at flyturen også gikk som en drøm!:)

Så godt å høre, vi får se hvordan det blir økonomisk. Har tenkt åtak litt ulønnet perm, og da går kanskje pengene til det :)

Vi skal hvertfall være på hytta en del, ellers blir det kanskje en tur til Kristiansand dyrepark :) var der i år, og vi kunne godt tenkt oss å dra tilbake igjen neste år.
Jeg må mest sannsynlig ta ulønnet permisjon etter vi er ferdige med foreldrepermisjonen, så vi skal prøve å spare litt neste sommer :)

Ingen planer i år, men blir nok en tur eller to litt på sparket. Kommer litt an på været her hjemme også.

Ingen konkrete planer her, men vi snakker om å ta en tur til USA. New York og Miami. Økonomien bestemmer nok når alt kommer til alt, men håper vi får det til :)

Har lyst til å dra til Bulgaria jeg. Men må overtale gubben. :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Mulig det blir Danmark eller kanskje syden . Ikke helt planlagt enda

Back
Topp