Strekkmerker!!

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Nå er jeg kun 20+5, og jeg har hatt strekkmerker på puppene siden uke 12? nå i dag ser jeg at det har begynt å komme små rosa streker på hoftene mine, kanskje 5 stk til sammen.. er vel kanskje dømt til å få masse stekkmerker over alt jeg nå? :/

Nå er jeg kun 20+5, og jeg har hatt strekkmerker på puppene siden uke 12? nå i dag ser jeg at det har begynt å komme små rosa streker på hoftene mine, kanskje 5 stk til sammen.. er vel kanskje dømt til å få masse stekkmerker over alt jeg nå? :/

Ja, er desverre sånn for de fleste, du kan jo trøste deg med at de blir lysere etter fødsel og bedre med tiden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeghar opplevd noe rart med mine strekkmerker. Når jeg gikk ned i vekt, og tok solarium etter fødslene mine så har de faktisk så og si forsvunnet helt! :) Selv om de sikkert setter spor i underhuden så blir de så og si usynlige. <3

Jeg syntes det er litt fint med strekkmerker også, de er på en måte bevis på at jeg har fått de beste gavene i hele vide verden. :)

Samboeren min ser dem ikke, så får håpe de ikke blir særlig større :-) kan godt takle noen strekkmerker her og der altså, vil bare ikke ende opp som skrekkeksempelene på google sånn i og med at de kom så tidlig! :-)

Har du lagt på deg mye? De kommer jo ofte med rask vektoppgang.

min er på magen er hvite. Noen av di har blitt litt lengre. men jeg smører med feit krem hver dag 2X vet ikke om det hjelper. men gjør det i allefall :-)

min er på magen er hvite. Noen av di har blitt litt lengre. men jeg smører med feit krem hver dag 2X vet ikke om det hjelper. men gjør det i allefall :)
Det skader ihvertfall ikke, smører som en gal jeg! :p

Smør i vei! :D Jeg har mange merker både på brystene og magen, og har hatt det siden tenårene. Sånn det gjerne blir ved kraftig overvekt. Så ett fra eller til nå, spiller iiiingen rolle. :p Men har også hørt at dette med strekkmerker er genetisk, og ikke bare hvordan og hvor mye man legger på seg.

Back
Topp