Har dere sett dere ut utstyret dere vil ha?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Ja har dere funnet bilsete, vogn, seng, stellebord dere vil ha? Legg gjerne inn link også:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja har dere funnet bilsete, vogn, seng, stellebord dere vil ha? Legg gjerne inn link også:-)

Vi er heldige som har alt fra vesla :) Trenger ikke noe utstyr :) Bortsett fra dobbel elektrisk brystpumpe! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! Vi må ha nytt. Sengen og stellebordet var arvet og godt brukt,så det kvittet vi oss med når jenta var så stor at hun ikke trengte det mer. Vognen var god men ble som sagt tidligere litt "stor" og etterhvert som hun ble større kjøpte vi ei mindre vogn... Så alt er borte vekk bortsett fra tepper,leker og litt klær ;)

Gleder meg til å babyshoppe!
Det meste fra Ikea.

Praktisk sprinkelseng med skuffer under til oppbevaring.

Stellebord med greie hyller (plass til mye) Kommer til å kjøpe korger til oppbevaring og ha under.
[URL='http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40248443/'][/URL]

Vi er blitt enige om Emmaljunga city cross med city bag supreme. Blir nok i mørkegrå farge. Bilsetet blir et maxi cosi cabriofix.
Og så blir det nok litt småting som kluter ,klær osv..

Last edited:
Har emmaljunga city cross m. City bag fra før, stellebordet er fortsatt i bruk, seng må vi kjøpe ny til kommende storesøster, bebis overtar hennes.. Bilstol skal vi ha ny, britax babysafe ettelleranna, med beltebase.. Kjøper når vi kommer over tilbud :)...
Ellers skal jeg ha elektrisk brystpumpe, vurdere ammepute (hadde ikke sist, men savnet det litt tror jeg :p).. Mulig vi kjøper newborn set til tripptrapp stol, men det blir hvis vi føler behov for det når bebis er født :)..
Vi har det meste fra før, så heldigvis mest småtteri vi trenger denne gangen.. Klær har vi også mye av, men det er så moro å kjøpe, at det blir nok endel nytt samme hvilket kjønn det blir ;)..

Sent from my iPad using BV Forum

Er førstegangs, så sliter litt med beslutningsvegring... :-/ hehe. Vi har arvet seng og barnestol. Har ikke klart å sette meg inn i hva vi skal kjøpe av vogn, bilstol, stellebord... er jo sååå mye å velge i :) tror jeg drøyer til etter oul ihvertfall, så kan jeg begynne å bestemme meg.

Blir litt å handle når det blir to under 2 år ;) Må ha en til sprinkelseng, søskenvogn, ny tripptrapp med newbornsete, ny bilstol da den forrige bare skapte skrik på bilturene og en ny kommode og stellepute :) Ellers så blir det litt klær om vi får jente, for vi har bare gutteklær omtrent;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja! Vi må ha nytt. Sengen og stellebordet var arvet og godt brukt,så det kvittet vi oss med når jenta var så stor at hun ikke trengte det mer. Vognen var god men ble som sagt tidligere litt "stor" og etterhvert som hun ble større kjøpte vi ei mindre vogn... Så alt er borte vekk bortsett fra tepper,leker og litt klær ;)

Gleder meg til å babyshoppe!
Det meste fra Ikea.

Praktisk sprinkelseng med skuffer under til oppbevaring.

Stellebord med greie hyller (plass til mye) Kommer til å kjøpe korger til oppbevaring og ha under.
[URL='http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40248443/'][/URL]

Vi er blitt enige om Emmaljunga city cross med city bag supreme. Blir nok i mørkegrå farge.
Og så blir det nok litt småting som kluter osv..
Den senga var praktisk!

Blir litt å handle når det blir to under 2 år ;) Må ha en til sprinkelseng, søskenvogn, ny tripptrapp med newbornsete, ny bilstol da den forrige bare skapte skrik på bilturene og en ny kommode og stellepute :) Ellers så blir det litt klær om vi får jente, for vi har bare gutteklær omtrent;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja er en del som må dobles når man har to så små! Mine to er det 18 mnd mellom, så da måtte vi ha mye dobbelt:-) denne gangen må vi ha nesten alt siden vi hadde kvitta oss med alt.

Ser det er flere som skal ha city cross, lurer på den jeg og men har ikke helt bestemt meg:-)

Har "dessverre" det meste fra førstemann :D må ha søskenvogn da, med bare 20 mnd i mellom, og møbler til neste barnerom.. og forhåpentligvis rosa klær, så jeg får shoppet litt klær i hvert fall ;) blå klær flommer det over av her, så i tilfelle gutt har jeg ikke samvittighet til å kjøpe nytt :) ALT ble nytt til nr 1, under unnskyldningen at det skulle arves til nr 2, så får prøve å stå for det ;)

Har bestemt oss for city cross (eller den nye nitroen), men ellers har jeg ikke peiling.

Ja for lenge siden :-P

Kjøpt noe av det alt og :-P

Har alle de store tingene etter guttungen.

Kjøpte bilstol på salg, også har vi kjøpt seng og stellebord, og vogn har vi :-P

Har det meste fra forrige, men har kjøpt simo kombi vogn, stellekomode, og ei lita trille som barnesete klikkes på. Sistnevnte er en stor kamel jeg har måtte svelge,fordi barn ikke bør sitte unødvendig lenge i bilstolen og jeg har sakt det Høyt mange gang til mine venninner... :p men det et veldig korte avstander her vi bor,og den skal kun brukes når vi f.eks skal t helsesøster.. Fra parkering og inn og kanskje på butikken.
Alt har jeg kjøpt pent brukt :)

Jeg har kjøpt seng, men ellers så har jeg virkelig ikke peiling på hva jeg skal ha. Er min første, så må jo ha alt.

Vi har tripp trapp stol fra lillebroren min som er 18 haha, men den er i helt fin stand :) Skal kjøpe newborn sete til den.
Vi fikk kjøpt et lite brukt Britax baby safe plus shr II og isofix-base av en kollega av kjæresten denne uken, veldig bra kupp!
Og så har vi nok bestemt oss for å gå for Emmaljunga, men er usikker på hvilken enda.

Syns forresten den sengen med oppbevaring under ser grei ut!

Vi har kjøpt ny vogn, fremdeles usikker på bilsete da :) Vi trenger ny madrass til sprinkelsenga etter storebror ellers mangler vi ikke så mye :)

Back
Topp