Matlaging :)

Jeg koset meg før, men nå lager jeg middag for jeg må! Har ikke tid til å kose meg med noe som helst lenger :(

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
Skjønner veldig godt hva du mener, men det kan da bare bli bedre etterhvert :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Mannen lager mat - jeg liker det ikke og er dårlig på det:-P men mini synes det er stas å være med far på kjøkkenet så håper hun kan arve sin fars matlage-glede:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg synes det er helt topp å kokkelere og holde på på kjøkkenet:) kan stå en hel dag og holde på:) så her er det av glede;) pluss at min kjære elsker at jeg er husmoremne og setter så stor pris på at jeg lager god hjemmelaget middag:) making er stas det å! Kunne tenkt meg og gått noen matlagingskurs og bakekurs! :D

Meen.. Skal sies at vi bestiller take away fra ordentlige restauranter også;) (ikke gatekjøkken) hihi.. Og hiver inn en grandis i ny og ne;)

Elsker det om det er noe jeg liker veldig godt og har god tid :) Men er det stress etter jobb er det kun plikt:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det fins alltid håp ;)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
Tenk så morsomt det skal bli når de små kan være med på kjøkkenet :D
Det gleder jeg meg skikkelig til ihvertfall :)

Tenk så morsomt det skal bli når de små kan være med på kjøkkenet :D
Det gleder jeg meg skikkelig til ihvertfall :)

Det er sikkert gøy det, men jeg er så utålmodig person, vet ikke om jeg klarer å ha barna med på noe sånt! Håper jeg blir bedre med tiden :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Det er sikkert gøy det, men jeg er så utålmodig person, vet ikke om jeg klarer å ha barna med på noe sånt! Håper jeg blir bedre med tiden :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
Blir nok bra etterhvert ;)

Er ganske utålmodig jeg også men tenker at gleden dems ved å hjelpe kommer til å gjøre at jeg også må roe meg ned :)

Back
Topp