Nå e eg klar te å sei hei :)

tudse

Flørter med forumet
Hei alle gravide mars damer :)
Endelig tør eg å melde min ankomst, har smug kikka litt :)
Eg har to flotte jenter fra før og har termin 22 mars.
Ska bli kjekt å bli kjent med dåkke!
Kor komme dåkke fra?

Hei:) så kjekkt! Jeg har termin 23.mars :) Å i morgen skal vi endelig på ordinær ultralyd<3

Hei. Jeg skal ha nr 2, og har termin 14 mars. Bor i Mjøndalen nedre eiker, men er opprinnelig fra Skien =)

Hei:) så kjekkt! Jeg har termin 23.mars :) Å i morgen skal vi endelig på ordinær ultralyd<3
Lykke til på UL, d blir spennende! Jeg var forrige tirsdag, herligt å endelig få se en sprellende og frisk baby! Vi ville ikke vite kjønn, d skal være en overraskelse! Hva med dere?

Ja vi gleder oss veldig, og håper det er en frisk sprellende baby her også :) det tror jeg, har begynt å kjenne litt liv i magen nå<3 Det er våres første barn, hvor gamle er barna deres?

Vi har bestemt oss at vi vil vite kjønn ja, er litt spent på om det er en prins eller prinsesse :) Sikkert spennende å ikke vite, men har ikke tålmodighet lenger ;) vil begynne å kjøpe noe rosa eller blått snart :) har ikke kjøpt noe enda!

Kor komme dåkke fra?
Velkommen inn i forumet. Jeg har ei jente på 2 år og har termin 22 mars:-) er fra Sandnes, hva med deg?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kor komme dåkke fra?

Hei og velkommen inn hit <3

Jeg er 28 år, og bor i Oslo. Har tre barn fra før og venter nr 4 med termin 29 mars. :)

Back
Topp