Cheer perfection

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Fler som ser på det??

Merker jeg blir provosert av hvor mye dritt de skriker til barna sine, skriker at de er ubrukelige og ikke klarer noe å sånn :O

Blir sint jeg....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dum som jeg er ..hva er det?:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hadde det på litt i bakgrunnen og har samme reaksjon som deg. Er det mulig og stakkars unger.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dum som jeg er ..hva er det?:p

Et program med amerikanere som presser unga sine til det ytterste på cheerleading.

Glemte å skrive at det går på tlc

Et program med amerikanere som presser unga sine til det ytterste på cheerleading.

Glemte å skrive at det går på tlc

Aha...kanskje like greit at jeg ikke har sett det, for blir såå sinna...:rolleyes:

Aha...kanskje like greit at jeg ikke har sett det, for blir såå sinna...:rolleyes:

Hehe. Du å ja :P

Jeg ogs :rolleyes: fordrar ikke sånn... Også det der programmet der de punter opp barna i konkuranse (som det var missekonkuranse for bArn).. Nei fy da....

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Har heldigvis ikke barn, og det må være barnemishandling å drive på sånn! Stakkars barn!

Elsker BV forum

Har heldigvis ikke barn, og det må være barnemishandling å drive på sånn! Stakkars barn!

Elsker BV forum

Jeg ogs :rolleyes: fordrar ikke sånn... Også det der programmet der de punter opp barna i konkuranse (som det var missekonkuranse for bArn).. Nei fy da....

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)
Jeg vet, grusomt å se!!:(

Jeg ser på det. Synes sporten ser spennende ut, men måten de mødrene oppfører seg er helt på trynet. Mannen tror jeg vil bli typisk fotballmamma som står og skriker og påpeker feil. jeg har et voldsomt konkurranseinstinkt.

Aldri hørt om en gang. Her står tv på bare når det er barnetv, og etter at ungene har lagt seg.

Men jeg hadde også blitt skikkelig forbanna om jeg hadde sett det...

Jeg ser på det. Synes sporten ser spennende ut, men måten de mødrene oppfører seg er helt på trynet. Mannen tror jeg vil bli typisk fotballmamma som står og skriker og påpeker feil. jeg har et voldsomt konkurranseinstinkt.
Syns sporten er spennende selv. Men var måten mørdene oppførte seg på jeg reagerte på :P

Jeg har lyst til at maria skal begynne på turn og cheerleading. Men helt opp til hu selv når den tid kommer ;-)

Syns sporten er spennende selv. Men var måten mørdene oppførte seg på jeg reagerte på :P

Jeg har lyst til at maria skal begynne på turn og cheerleading. Men helt opp til hu selv når den tid kommer ;-)

Jeg støtter ikke måten mødrene oppfører seg på, men tror det er litt for å lage tv også. Selv om det er mange som er sånn.

Vi meldte eldste på turn nå, men det var på fredag kl 17, så det rekker vi ikke. Ho elsker å turne så det hadde passa perfekt.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg støtter ikke måten mødrene oppfører seg på, men tror det er litt for å lage tv også. Selv om det er mange som er sånn.

Vi meldte eldste på turn nå, men det var på fredag kl 17, så det rekker vi ikke. Ho elsker å turne så det hadde passa perfekt.

Sent from my iPad using BV Forum
Er nok veldig tv drama ja ;-)

Syns sånt er så tidlig. Rekker ikke hjem før man må ut

Jeg er den fotballmoren! :P tok meg selv i å juble for ett selvmål av motstanderene,og da snakker vi G7 fotball! :P

Har forresten ikke sett programmet ;)
Har kun farmen jeg ser på,om jeg klarer å holde meg våken :P

Jeg er den fotballmoren! :P tok meg selv i å juble for ett selvmål av motstanderene,og da snakker vi G7 fotball! :P
Du er nok langt fra de mødrene der :P hehe. Men ser det for meg, du står på sia å hopper å skriker :P

Back
Topp