Hva kan jeg gjøre?

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Ingrid bæsjer midt på natta av løs mage pga tennene.. Og er skikkelig forkjøla, men det er det minste problemet.. Er så dumt å måtte skifte midt på natta, både sengetøy og henne er full av det, er det noen tips til å unngå det?? Er det noe jeg kan gi henne til mat som ikke gir henne "diare" eller noe jeg ikke må gi henne i det hele tatt?? Har aldri hatt det sånn som dette før, dumme hjørnetenner :( takk for alle tips!! :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Stakkars frøken! Ikke noe særlig å være løs i magen da! Prøv å gi henne blåbær :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Høres ikke godt ut! Som nevnt over kan blåbær hjelpe.

Elsker BV forum

Æsj...så kjedelig:(
Prøv blåbær...så håper vi det snart går over:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Blåbær spiser hun hver dag, men bare litt.. Får gi henne ubegrensa da :P

Huff da stakkars da.. Prøv også ris med naturell yoghurt det hjelper :). God bedring til henne..

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Eneste tipset jeg har er blåbær gitt... Så håper jeg det går seg til snart. Kjempe kjedelig med sånne bleier midt på natta ja

Sent from my iPad using BV Forum

Eneste tipset jeg har er blåbær gitt... Så håper jeg det går seg til snart. Kjempe kjedelig med sånne bleier midt på natta ja

Ja det er virkelig ikke gøy... Helsigvis sovner hun etterpå, men er sjipt uansett... :)

Ja det er virkelig ikke gøy... Helsigvis sovner hun etterpå, men er sjipt uansett... :)

Nei, kan jeg tenke meg.. Godt hun sovner etter på da ;) hva med deg da?

Nei, kan jeg tenke meg.. Godt hun sovner etter på da ;) hva med deg da?

Jeg sliter meg med å sovne etterpå :P men hun sover heldigvis til ca 7, så da får jeg jo sovet litt etterpå.. Men hadde mannen vært hjemme så hadde det blitt gjort på samme måte uansett for han må på jobb alikevel, og jeg er den eneste som er god nok på natta desverre... Så når han kommer hjem skal keg reise bort et par netter sånn at han kan være god nok etterpå forhåpentligvis. Så får jeg slappa av litt etter de 4 ukene også :P

Jeg sliter meg med å sovne etterpå :P men hun sover heldigvis til ca 7, så da får jeg jo sovet litt etterpå.. Men hadde mannen vært hjemme så hadde det blitt gjort på samme måte uansett for han må på jobb alikevel, og jeg er den eneste som er god nok på natta desverre... Så når han kommer hjem skal keg reise bort et par netter sånn at han kan være god nok etterpå forhåpentligvis. Så får jeg slappa av litt etter de 4 ukene også :P

Godt du sovner tilslutt da ;)

Hørtes ut som en veldig fin ide og ta deg en mini ferie ;)

Har ingen andre tips enn de andre, men banan kan også hjelpe. Det er bindende for magen, og mange får jo hard mage av banan ;)

Malt kan virke. her virka det godt for å få i gang magen og for å stoppe diare :)

Takk for alle tips! Ingen bleieskift i natt! :D håper det varer! Får fortsette å trykke ned på blåbær, og holde oss unna melk og sånt :P

Takk for alle tips! Ingen bleieskift i natt! :D håper det varer! Får fortsette å trykke ned på blåbær, og holde oss unna melk og sånt :P

Bare husk at hvis avføringen er bra igjen så kan blåbær gjøre den løs igjen ;)
Så finn en mellomting ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Bare husk at hvis avføringen er bra igjen så kan blåbær gjøre den løs igjen ;)
Så finn en mellomting ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Hvilken mellomting da? Hadde ei bleie som var litt løs nå nettop, men det var ikke så ikke som før :)

Back
Topp