Det er så stille

Kine

Carpe Diem
her inne, og det er så og si alltid nesten!

Last edited by a moderator:
For min egen del er jeg med i ei lokal gruppe på Facebook som jeg bruker mye tid på. Siden vi også har muligheten til å treffes. Men jeg er nå innom å sjekker hver dag i allefall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig! Tror ikke vi er så mange aktive her inne lenger.. Er de samme navna som går igjen hele tiden!

Kjempesynd at det er stille her. :-(

tragisk stille her. mere liv i di andre gruppene som april osv

Tror også flere sliter med å komme inn på forumet etter mye styr med appen, og da gir man opp liksom

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Det synes jeg også, men tror ikke jeg hadde syns det om jeg hadde vært i full jobb.
Mars er så si dødt, mer liv i februar så jeg henger litt der..

Jeg syntes det er veldig koselig her inne, og masse koselige damer. Skulle ønske vi klarte skape litt mer liv her!

Noen tips fra de som er int i å få igang litt liv?

Jeg syntes det er veldig koselig her inne, og masse koselige damer. Skulle ønske vi klarte skape litt mer liv her!

Noen tips fra de som er int i å få igang litt liv?
Skulle jeg også ønske. Må vel bare bli flinkere til å skrive her inne. Om alt og ingenting. Dele litt av hverdagen vår :-)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Datt ut her pga at det var så mye tull med brukeren min i nesten to uker, men nå har det vært litt stille fra meg pga at jeg veldig sliten og kvalm

Jeg syns det er ektremt rotete i trådene, mange like tråder, mange tråder som går igjen, og mange tråden man ikke vet hva handler om, derfor hopper jeg fort over mange og bare logger ut igjen, men syns faktisk det er rart at det er så stille, når vi har flest på terminlista!

Jeg har vært veldig lite innom i det siste for har vært i "karantene" så har ikke gjort mer enn jeg har måttet gjøre neste ellers vært sengeliggende :O Men nå kommer jeg sterkere tilbake, og det er syns det er så få aktive her inne. bare som det eog fullføre og fortelle ny termin og kjønn etter Oul ..

Blir litt sånn! Ikke noe gøy å legge ut nye tråder når ingen er spesielt int i dem! Men jeg kan jo alltids prate litt med meg selv her. *ler*

Blir litt sånn! Ikke noe gøy å legge ut nye tråder når ingen er spesielt int i dem! Men jeg kan jo alltids prate litt med meg selv her. *ler*
Enig! Dumt at såpass mange har forsvunnet til fb osv. Syns iallfall det er mer ryddig her enn i en evt gruppe der. Her kan man jo søke på gamle tråder osv, og skrive tema i topicen slik at det er lett å finne det du vil lese om. Stemmer for at vi blir mer aktive igjen jeg!! Hihi. Hadde veldig mye morro da jeg hang på før svangerskapet iallfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Virker som om man er mer aktiv som prøver her inne. hehe

Jeg er medlem i en facebook gruppe også men det er en egen gruppe for de i vestfold fordi det er en del som ikke er her så for og lage evt møter osv så var det lettere og bruke facebook til det og kunn det :) Men åssen går det med dere i dag ? Kan jeg spørre hvor dere er fra ? :D

Back
Topp