Hvem er med? Foreslår at vi treffes kl 13, men om noen har forslag til hvor er det supert
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er medHvem er med? Foreslår at vi treffes kl 13, men om noen har forslag til hvor er det supert![]()
Da håper vi på detJeg er med hvis jeg er i bedre form da enn nå. So that's a maybe![]()
Jeg er med på allt med god kakao jeg! Plus at masete cafeer i byen ikke er min greie! Bra forslag!Jeg er hyppForeslår Bibliotekbaren på Hotel Bristol for å slippe unna veldig masete sentrumskafeer. Utrolig koselig sted, greit med plass og byens beste kakao
Mitt beste tips
![]()
Det blir helt sikkert flereJeg kan desverre ikke denne dagen, men blir gjerne med på neste treffkos dere masse
Jeg tar en opptelling på dette iløpet av kvelden eller morgendagen, det er "grupper" litt her og litt der, så må bare få oversiktHar du opptelling på dette SophiasMamma?Hva tror dere om møtestedet?
Så hyggeligJeg er med hvis formen tillater detMå mest sannsynlig ta med meg småen da
Håper det går bra!
![]()
Så hyggeligSambo er hjemme med vesla på lørdag, men neste gang må jeg sikkert ha med henne også
Hvor gammel er din?