Oslotreff 9 november

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Hvem er med? Foreslår at vi treffes kl 13, men om noen har forslag til hvor er det supert :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er hypp :) Foreslår Bibliotekbaren på Hotel Bristol for å slippe unna veldig masete sentrumskafeer. Utrolig koselig sted, greit med plass og byens beste kakao ;) Mitt beste tips :)

Jeg er hypp :) Foreslår Bibliotekbaren på Hotel Bristol for å slippe unna veldig masete sentrumskafeer. Utrolig koselig sted, greit med plass og byens beste kakao ;) Mitt beste tips :)
Jeg er med på allt med god kakao jeg! Plus at masete cafeer i byen ikke er min greie! Bra forslag!

Dytt

synd jeg ikke kan :(
men vi må få til et til på nyåret da:) blir borte en stund jeg

Jeg kan desverre ikke denne dagen, men blir gjerne med på neste treff :) kos dere masse

Nå ser det faktisk ut som at vi begynner å bli noen :) Minner om at vi slår oss sammen med mars.

Dytt

Har du opptelling på dette SophiasMamma? :) Hva tror dere om møtestedet?

Har du opptelling på dette SophiasMamma? :) Hva tror dere om møtestedet?
Jeg tar en opptelling på dette iløpet av kvelden eller morgendagen, det er "grupper" litt her og litt der, så må bare få oversikt ;) Men alle fra mars/april da :) Ingen som har klaget på verken møtested eller tidspunkt, så vi står ved det :)

Last edited:
Jeg er med hvis formen tillater det :) Må mest sannsynlig ta med meg småen da :) Håper det går bra! :)
Så hyggelig :) Sambo er hjemme med vesla på lørdag, men neste gang må jeg sikkert ha med henne også :) Hvor gammel er din?

Back
Topp