Skravletråd

Gaaah! Jeg er HÅPLØS! Vi dro avgårde i sted for å ordne litt forskjellig. Kom til kassa, skulle finne lommeboka... Og ser at jeg har kjørt ifra den hjemme!
Det er 15min hver vei med bil hjem, så er ikke akkurat bare å løpe og hente den.
Så vi fikk da ikke ordnet noe som helst i dag. :p (og dessverre er det ikke første gangen det skjer!)
Note to self: ALLTID sjekk om lommeboka er med!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Gaaah! Jeg er HÅPLØS! Vi dro avgårde i sted for å ordne litt forskjellig. Kom til kassa, skulle finne lommeboka... Og ser at jeg har kjørt ifra den hjemme!
Det er 15min hver vei med bil hjem, så er ikke akkurat bare å løpe og hente den.
Så vi fikk da ikke ordnet noe som helst i dag. :p (og dessverre er det ikke første gangen det skjer!)

Oh gad, hvor mange ganger har ikke jeg gjort det?! Det er kjempegøy!!!

Oh gad, hvor mange ganger har ikke jeg gjort det?! Det er kjempegøy!!!
Det var egentlig litt godt å høre! :p han i kassa bare humret og sa "det er sånt som skjer", så han har tydeligvis vært borti det før. :cool:

Absolutt! Er bare glad for at det ikke var i matbutikken denne gangen, slik som sist. DET var pinlig, det. :oops:

Huff, det er noe av det verste. Da jeg var på vei til hytten i helgen måtte jeg fylle diesel. Tror du ikke kortet mitt lå hjemme da???? Og jeg var midt i ødeland uten diesel og penger! Midt mellom hjemme og hytten...da fikk sambo grei melding om å hoppe i bilen. Hehe stakkars :p

Vi har vært på babysang i dag, og var innom banken for å fikse den giroen vi fikk fra helfo, og så hadde fruen og jeg kafédate mens lille sov :) nå mekker jeg hjemmelagd fiskegrateng mens fruen prøver å få en supertøtt lille til å sove litt!

Huff, det er noe av det verste. Da jeg var på vei til hytten i helgen måtte jeg fylle diesel. Tror du ikke kortet mitt lå hjemme da???? Og jeg var midt i ødeland uten diesel og penger! Midt mellom hjemme og hytten...da fikk sambo grei melding om å hoppe i bilen. Hehe stakkars :p
Hehe, det har jeg heldigvis ikke opplevd (enda). :p
Når jeg jobbet på statoil, derimot, da var jeg ofte barnevakt for folks telefoner og dyre klokker, fordi de hadde fylt og glemt lommeboka. :p

Off, den e kjiiiip!!

Gleder meg til imorgen. da skal vi til Haugesund å besøke en venninne og fam. Blir deilig med litt stueforandring. :)

Noen som har noen gøye planer for helgen? :)

Gleder meg til imorgen. da skal vi til Haugesund å besøke en venninne og fam. Blir deilig med litt stueforandring. :)

oi! Er det helg igjen!? Hjelpes som tiden flyr!
Fruen skal jobbe kveldshelg, så blir ikke så mye gøy i helga.. Kanskje lille og jeg tar en tur i badeland :)

Helg igjen? Uffda, en uke nærmere nyttår!

I morra må vi avgårde og ordne det vi ikke fikk gjort i dag. :p på kvelden skal A i bursdag, og resten av kvelden blir vel tilbragt foran tvn. Ellers lite planer i helgen. :)

God tur til haugesund, sun! Høres koselig ut. :)

Helg igjen? Uffda, en uke nærmere nyttår!

I morra må vi avgårde og ordne det vi ikke fikk gjort i dag. :p på kvelden skal A i bursdag, og resten av kvelden blir vel tilbragt foran tvn. Ellers lite planer i helgen. :)

God tur til haugesund, sun! Høres koselig ut. :)
HUSK LOMMEBOK!!! :D

Her skal vi faktisk ha barnedåp! Syntes egentlig det var best å vente med den til etter jeg hadde begynt å jobbe igjen, siden jeg da kanskje ikke ville ha det så travelt .. hehe..

Back
Topp