Foreldremøter

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Ja en av oss deltar alltid. Har ingen som kan være barnevakt for et par timer en kveld midt i uka, så bare en kan gå. Litt dumt siden vi har barn på både småbarn og storbarn men.
Nå ble det servert kaffe/te og rundstykker

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Har deltatt på alle Borsett fra sisre.. då var mannen vekke og eg hadde ikkje barnevakt.. vi får kaffi/te kjeks og sjokolade..

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Ja alltid:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Begge deler når vi får det til. Kaffe og kjeks.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Foreldremøtene har bestandig vært når jeg er på jobb... Helt utrolig egentlig mtp at turnusen min har vært forskjellig hver gang.

Jeg eller sambo deltar alltid på foreldremøter. Ser på det som en selvfølge.
Ja, jeg synes det blir gitt mye nyttig informasjon på møtene :)
Det blir som regel servert kaffe/te + kjeks/frukt.

Det mener jeg er en selvfølge å få med seg som foreldre. Det går under oppfølging av ungene, og er viktig!!

På de 3 årene jeg har hatt barn i bhg har jeg desverre sett noen foreldre som aldri dukker opp. Det har gjerne vært 50% oppmøte og det er for dårlig.

Her hår vi begge to og har barnevakt. Har to på hver sin avdeling i bhg, der er det først felles så avdelingsvis etterpå. Da har vi delt oss!!

Jeg er i FAU i bhg for 3 året nå også, bidrar der jeg kan.

Det er hyggelig å treffe andre foreldre, bli kjent med personale og følge opp ungene.

Det blir servert kaffe/te og kjeks/twist. Må alltid ta med egen kopp :)

Ja, jeg deltar alltid!

Informasjonen har ikke vært så nyttig, går i mye av den samme informasjonen hver gang. Men jeg synes det alikevel er viktig og holde seg oppdatert, og vise interesse for arbeidet de gjør i barnehagen, for barnets hverdag, for og bli kjent med de ansatte og andre foreldre!

Så alt i alt synes jeg jo foreldremøter er viktig selv om det ikke er så viktig informasjon også!

I barnehagen til jentungen er det ingen servering.

(Det er ikke så godt oppmøte på disse møtene da. Sist var vi vel ca. 7 fra jentungen sin avdeling, som består av 20 barn.)

Jeg syns det er viktig å få meg seg den informasjonen skole og barnehage gir på foreldremøtene. Ikke alle foreldremøtene som er like informative, og mye av det samme går jo igjen fra år til år. Men den lille informasjonen som er nytt fra forrige møte kan faktisk være veldig viktig.

Ja, det synes jeg er viktig og nyttig.
Vi har fått med oss alle foreldremøter som har vært, enten èn av oss, eller begge om vi er så heldige å ha barnevakt :)
Det er litt forskjellig hva som blir servert.i bhg er det som regel kaffe, te, frukt og småkaker. På skolen får vi servert kaffe/te og alle tar med bittelitt selv av noe å bite i.

Selvfølgelig. Særlig nyttig er det ikke, da det omhandler akkurat det samme hvert år, men møter da opp :-P
Serveres kaffe og kaker :-)

Ja, og det ser jeg på som en selvfølge... både sambo og jeg har vært på alle foreldremøtene i bhg... har barnevakt på vesla i mens..

Ja, deltar på foreldremøtene. Stort sett har både e og faren vært der ilag. Da skaffer vi oss barnevakt. Sist ble det servert kaffe/te/vann og kjeks.

Vi skal på første foreldremøte på mandag, jeg gleder meg :p Har ordnet barnevakt sånn at både sambo og jeg kan dra, så fremst det er mulig tror jeg det er greit om begge drar.

jepp deltar på alle sammen :) synes det er nyttig og koselig ikke minst.
de serverer kaffe, te, is med nonstopp og peanøtter. har bildefremvining på prosjektor, forteller om mnd som har gått og planene framover. bilder fra turer og hverdagen blir vist. synes det er kjempe hyggelig å se og vi blir alle hørt. er det ting vi vil endre på så blir det tatt tak i.
mine barn går i bhg enda :)

Deltar du på foreldremøter i bhg og på skole?

Syntes du det er nyttig?

Hva serveres det på møtene?

Ja, vi deltar alltid, stort sett drar vi begge, men denne gangen hadde vi sykt barn, så da ble pappaen hjemme. (Bestemødre stiller som regel opp, men ikke når de er så syke)

Ja, det er jo veldig nyttig. :) Både info fra personalet, muligheten til å stille spm. og vi snakker sammen FAU.

Det serveres kaffe, te og saft, så bakes det noen skuffkaker og kjeks osv. :)

Veldig koselige foreldremøter i barnehagen her. :)

En av oss har vært på hver av de 2 som er holdt så langt.

Totalt bortkastet tid sånn jeg ser det, ingen ny informasjon.

Back
Topp