Planer for helgen?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hvilke planer har dere flotte damer for helgen da?
 
I dag må jeg nok ut og handle. I morgen blir det husvask, klargjøring og kakebaking. (fortsatt usikker på om jeg skal bake Angry Birds-kake som han ønsker seg, eller bare minifuglekaker i form av cupcakes)
På søndag er det tid for barnebursdag og deretter rydding etter nevnte. Så mye arbeid for 2,5 time. :p
 
I dag må jeg nok ut og handle. I morgen blir det husvask, klargjøring og kakebaking. (fortsatt usikker på om jeg skal bake Angry Birds-kake som han ønsker seg, eller bare minifuglekaker i form av cupcakes)
På søndag er det tid for barnebursdag og deretter rydding etter nevnte. Så mye arbeid for 2,5 time. :p
høres ut som du har helga klar da ja :) blir handling og rydding/husvask her i dag og så kommer søstera til fruen med kjæreste på besøk.. Det blir nok koselig:)
 
Vi skal en tur til svigers for å hjelpe dem med å rydde bort trampolina og fjerne en ødelagt markise :) Ellers skal vi nok bare slappe av ettersom lille er pottetett og verker på øya!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Vi skal besøke svigers. Oh, nei det skal vi ikke. Vi bor visst her.., :(

Nei, tenker oss en tur på hytten i fineværet. :)
 
Vi skal besøke svigers. Oh, nei det skal vi ikke. Vi bor visst her.., :(

Nei, tenker oss en tur på hytten i fineværet. :)
Huff, må bare le litt av deg her. Håper det går greit å bo hos svigers - hos oss hadde det aldri gått!!
 
Denne helgen blir det vel bare til å slappe av med ungene og gjøre noen innkjøp og planlegge til dåpen neste helg.
 
Denne helgen kommer mannen hjem :D vi skal på date i morgen kveld ! HURRA :D
 
Vi skal male rommet til prinsessa :) så snart er hun på eget rom;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så koselig. :) hva skal dere?
Vi har slappet masse av, hatt besøk av mine foreldre og ikke minst vært på date bare vi to! Vi var på teater lørdagskvelden. Helt fantastisk!
 
Vi var på hytta siden torsdag, å var litt spent på hvordan det skulle bli med soving i reiseseng. Hjemme sover han rundt , men det gjor han ikke i reisesenga, våken to- tre ganger hver natt. Men i natt sov han i sin egen seng hjemme, og da sov han rundt igjen.
 
Vi var på hytta siden torsdag, å var litt spent på hvordan det skulle bli med soving i reiseseng. Hjemme sover han rundt , men det gjor han ikke i reisesenga, våken to- tre ganger hver natt. Men i natt sov han i sin egen seng hjemme, og da sov han rundt igjen.
åh herlig! Har du noen sovetips?
 
Han har sovet rundt siden han fikk eget rom, de to første dagene var han våken en gang, så plutselig sov han rundt,er utrolig deilig, sover helt til 8-8.30
Når tid legger dere han?
 
Back
Topp