Embla35
Gift med forumet
Har vært på kontroll på sykehuset i dag pga nedsatt glukosetoleranse. Nå skulle man jo nesten forvente at babyen vokser fortere pga høyere blodsukkernivå, men nei. Legen i dag målte faktisk mindre mål enn den andre legen for to uker sida. Hun sa at med hodet, så er det nok litt unøyaktig, siden det lå litt vanskelig tilgjengelig. Men magen målte hun ganske så nøyaktig mente hun. Nå skal jeg på kontroll igjen om ei uke og hvis målene da fortsatt er like lave, så skal man vurdere igangsetting. Nå er ikke jeg en av dem som blir hysterisk med en gang, men jeg må jo innrømme at jeg ble nokså satt ut av all den informasjonen.
Fikk nå beskjed om å være veldig nøye med å kjenne etter liv og ringe med en gang om jeg synes at det er for lite liv. Har en litt ekkel følelse nå at noe kan gå galt i siste lita, selv om jeg føler at det nok er unøyaktigheten i målene som gjør at Mini har krympa.
Noen som har opplevd det samme?
Fikk nå beskjed om å være veldig nøye med å kjenne etter liv og ringe med en gang om jeg synes at det er for lite liv. Har en litt ekkel følelse nå at noe kan gå galt i siste lita, selv om jeg føler at det nok er unøyaktigheten i målene som gjør at Mini har krympa.
Noen som har opplevd det samme?