bare tre mnd igjen!!!!!!

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Er dere klar over d! Herlighet... plutselig gikk det opp for meg at det går fort fremover nå! Wiiiii! Holder på med innkjøp, og står å stusser over hvor mange ullbodyer...ullklær kjøper dere inn... jeg er førstegangsfødende og har INGEN peiling :) tips motas med takk :)
 
Kaster meg på denne, 3 måneder til termin i morgen ❤️:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wæææ!! Har alltid trodd jeg har hatt god tid, men det er faktisk ikke lenge igjen! Det går fort nå ! :) :)
MORO :D
 
Det er så morro. Kjennes ut som om det begynner å bli liten tid. Er jo jula oppi det hele og.
Jeg skal ikke ha noe ull til min baby. Venter til han begynner i bhg med ull.
 
Snart på tide å få kjøpt inn det en mangler også, har ikke lyst til å stresse med babyting i jula. Da skal mor og storebror kose seg med julesnop og julebrus :D Kjøpte aldri noe ull da jeg fikk førstemann og gjør ikke det nå heller. Men så er jeg allergisk mot ull da så :p
 
Vårt nurk ble født på dagen 3mnd før termin. Så ja ting kan gå fort fremover nå, så bare å hive seg rundt og få fikset det viktigste. Resten kommer etterhvert :)
 
jepp er hærlig å vite at nå går tia fort til vi har de små her. her kom det snø på de høgaste fjell toppene på torsdag å da gikk det opp for meg:)
blir å kjøpe litt ull men usikker på hvor mye jeg egentli trenger.
har jo ei tulle fra før men kjøpte ikke noe ull til ho siden ho var høst barn. kjøpte ikke før vinteren tror jeg å da bare et sett.. men nå blir de jo født mitt p vinteren så er litt usikker. har en del strika klær som kan være uten på bommul.. og har en ull pysj fra datra mi da ho var liten..men har jo erfart at pysjer kan bli fulle av bæsj fort såe......
bommul er jo deilig da og med varme andre klær så går jo det å greit. men er man mye ute i naturen å sånt så er ull lurt.
 
Ja, tenk at nå er det igrunnen ikke lenge igjen. Helt rart å tenke på. Her er sprinkelseng, stellekommode og bilstol i boks, ingenting annet... vet ikke om jeg bør stresse litt eller ikke :p ønsker å ta d rolig i jula så burde vel begynne snart med flere innkjøp..


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
men tenk på hvor lange de første 3 mnd var...tenker det kommer til å gå like sakte med de tre siste ;)
 
men tenk på hvor lange de første 3 mnd var...tenker det kommer til å gå like sakte med de tre siste ;)

Jeg igjen tror at de 3 siste mnd kommer til å gå kjempefort. Nå kommer vinteren, julen, nyttår og vips er det termin ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sinnsykt å tenke på at julemasipanen har kommet i butikker- da er det ikke lenge til jul, og termin rett rundt hjørnet! Vill tanke! :O :D :D
 
Har allerede kjøpt den første posen med julemarsipan her :D Gleder meg til klementinene jeg, får vann i munnen av å tenke på de. Og babyen likte tydeligvis tanken på klementiner for han ble plutselig veldig sprelsk, hehe:D
 
Jeg igjen tror at de 3 siste mnd kommer til å gå kjempefort. Nå kommer vinteren, julen, nyttår og vips er det termin ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det samme selv. Har to bursdager i desember også. Blir en del pakker å kjøpe, hehe :p
 
Sinnsykt å tenke på at julemasipanen har kommet i butikker- da er det ikke lenge til jul, og termin rett rundt hjørnet! Vill tanke! :O :D :D
Hæææø?? Er julemarsipanen komt, og så har ikkje eg oppdaga det!! Må seriøst gå på butikken på mandag.. Mmm...
 
Du burde smake de klementinene som har vært nå!:) de er kjeempe gode!!:) jeg liker de ganske sure da:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Du burde smake de klementinene som har vært nå!:) de er kjeempe gode!!:) jeg liker de ganske sure da:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Er jo ikke like gode når de er søte. Huff. Blir nok nødt til å finne klementiner på mandag kjenner jeg :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har egentlig 4 mnd igjen men tror nok det er bare 3. Ble litt glad når jeg tenkte på det ^^


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp