Menssmerter i uke 26

Bruker24st

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg har i de siste 3 dagene hatt endel menssmerter nederst i magen, som kommer og går utover dagene.
Er dette normalt? Flere som har vært borti noe lignende? Kan det kanskje være kynnere?
Kjennes i hvertfall ut som mensen er rett rundt hjørnet...
Er i dag 26+6 uker på vei.
 
Har også hatt,har det... erog i uke26... vet ik hva d er... noen sier det kan være kynnere... får d spesielt etter noen timer gåing på jobb....
 
Har det jeg også. Vet ikke om det er kynnere, men plagsomt er det

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde det i uke 23/24, tok det opp med jordmor, og hun var ikke bekymret i forhold til murringene. Hun sa bare at jeg kom til å oppleve mye forskjellige vondter i svangerskapet, spesielt nå som babyen begynner å bli tyngre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bekymrer meg ikke over det. Heller mensmurringer enn smerter, hehe. :p Kan bare ikke huske å ha hatt det samme med førstemann.
 
Jeg har hørt at det er sammentrekninger i livmoren elns. Rett og slett at livmoren trener til barnet skal ut.

Har det selv også til tider. Men tar det litt med ro når det kommer. Tenker ikke så mye på det ellers.
 
Jeg er også i uke 26 og opplever dette. Dette kan også være urinveisinfeksjon, damer! Selv om det ikke kjennes slik ut. Ta en tur til legen for å utelukke det, vertfall.
 
Jeg er også i uke 26 og opplever dette. Dette kan også være urinveisinfeksjon, damer! Selv om det ikke kjennes slik ut. Ta en tur til legen for å utelukke det, vertfall.
Det tenkte jeg også, så jeg tok med meg et glass med urin og sjekket det, urinen var heldigvis helt fin:) Gå til legen eller ring hvis man er usikker på noe, det syns jeg er enklest!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Usikker er jeg ikke og ikke bekymrer jeg meg heller. Men så har jeg også kontroll på mandag da så :p
 
Urinveisinfeksjon vet jeg at det ikke er, da jeg var på kontroll denne uken :)
Men smertene har heldigvis gått over nå, og lillegutt spreller som bare det, så regner med alt står bra til der inne :)
 
Ville tatt kontakt med legen. Sannsynligvis er det som blir nevnt over her at livmoren øver seg på fødsel...
Men har dere noe annet som gjør at det kan være tidlig fødsel rundt hjørnet bør dere være obs.
Jeg visste ikke at det var rier, før jeg var på sykehuset. MEN jeg hadde fått beskjed om å være ekstra obs på nettopp det pga tidlig vannavgang.
Sannynligvis bare mage som øver seg, men bedre med en telefon for mye enn en for lite..
 
har menssmerter jeg også er i uke 27+2 det er kroppen som forbereder seg på fødsel så så lenge man ikke får vannavgang,smerter som øker eller at d kommer blod lamme utflod så går det helt fint.
 
Back
Topp