Fagprøve innen helsefagarbeider

LilleeMille

Gift med forumet
Noen her som har tatt fagprøve som helsefagarbeider ? Den typen som går over 3 dager som kan forklare hvordan dette fungerer ? Evt mappeoppgave. Hvordan Skriver man forberedelsen til fagprøven, den man skriver for å planlegge hvordan man skal gjennomføre ? Hvor detaljert skal denne være ? er det noe oppsett man må følge ?

Noen her som har tatt fagprøve som helsefagarbeider ? Den typen som går over 3 dager som kan forklare hvordan dette fungerer ? Evt mappeoppgave. Hvordan Skriver man forberedelsen til fagprøven, den man skriver for å planlegge hvordan man skal gjennomføre ? Hvor detaljert skal denne være ? er det noe oppsett man må følge ?
Jeg er utdannet helsefagarbeider, (2 år på vidregående og 2 år læretid)
Fagprøven varte i to dager, dag 1 skriftlig del.. Der får du en case, evt en bruker/ pasient, så skriver du aaaaaalt du kan om denne pasienten og evt en aktivitet du skal gjennomføre i dag 2.
Dag 2 skal du gjennomføre alt du skrev å planla på dag 1. Sensorene skal da se på denne aktiviteten:)
Dag 3 er egentlig en evaluering, men det hadde ikke vi :)

Jeg er utdannet helsefagarbeider, (2 år på vidregående og 2 år læretid)
Fagprøven varte i to dager, dag 1 skriftlig del.. Der får du en case, evt en bruker/ pasient, så skriver du aaaaaalt du kan om denne pasienten og evt en aktivitet du skal gjennomføre i dag 2.
Dag 2 skal du gjennomføre alt du skrev å planla på dag 1. Sensorene skal da se på denne aktiviteten:)
Dag 3 er egentlig en evaluering, men det hadde ikke vi :)
**Kortversjon** :P