Bruker du forumappen vår?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
BV forum app

Babyverdens forum - diskuter alt om baby for deg som prøver å bli å bli gravid, er gravid eller har barn.

Appen er helt gratis! Ved hjelp av denne kan du bruke forumet på en enkel måte fra din mobil.

Last ned: BV forum app i iTunes (for iPhone)

Last ned: BV forum app i Google Play (for Android)

OBS. Gjør oppmerksom på at det dessverre er utfordringer med android appen vår. Dette er vi klar over og det arbeides med saken. Da det dessverre ikke er vi som utvikler denne appen kan det ta tid før det er rettet opp - men vi håper utviklerne prioriterer å rette dette raskt!

Appen virker ikke på iphonen min lengre. Knelet i dag.

ja men den er rett å slett crap, har android telefon..men problemet er at jeg får ikke logget meg med min buker...bruker samme bruker navnet og passordet som på nett..men får oppfeil mld at passord/brukernavn er feil...gitt opp hele appen desverre..veldig synd

ja men den er rett å slett crap, har android telefon..men problemet er at jeg får ikke logget meg med min buker...bruker samme bruker navnet og passordet som på nett..men får oppfeil mld at passord/brukernavn er feil...gitt opp hele appen desverre..veldig synd
Så dumt. Har du meldt fra tidligere? Jeg kan få noen til å se på det for deg om du vil? :)

Etter siste oppdatering er den jo blitt skikkelig dårlig! Skjønner ikke hvorfor dere lager oppdateringer når det blir dårligere?! Jeg har prøvd å avinstallere og installere på nytt, men hjelper ikke.. Kommer ikke inn på forum bla.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker appen ja. Fungerer ypperlig på Android hos meg. På ipad funker den ikke. Sletta den bare der.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Ja, har stort sett bare brukt appen frem til nå, og synes den er veldig grei. Men i går kveld var det kommet en oppdatering, og når den var ferdig kom det bare en linje øverst på skjermen med app-ikonet på og teksten BV Forum + e-postadressen min ved siden av, og resten av skjermen er svart. Går ikke an å trykke på linja eller noe, så kommer ikke noen vei. Har iPhone.

Ja, har stort sett bare brukt appen frem til nå, og synes den er veldig grei. Men i går kveld var det kommet en oppdatering, og når den var ferdig kom det bare en linje øverst på skjermen med app-ikonet på og teksten BV Forum + e-postadressen min ved siden av, og resten av skjermen er svart. Går ikke an å trykke på linja eller noe, så kommer ikke noen vei. Har iPhone.

Det er visst dessverre en feil som kan oppleves på begge appene. Vi har gitt beskjed videre til dem som leverer dem. Håper de vil prioritere å få rettet opp dette.

Hei,

dette er nok ikke appen sin feil. Kan du sende meg en epost på janet.usken@sandviks.com fra epostadressen brukeren din er registrert på? Slik at vi får kikket på dette.

Etter siste oppdatering er den jo blitt skikkelig dårlig! Skjønner ikke hvorfor dere lager oppdateringer når det blir dårligere?! Jeg har prøvd å avinstallere og installere på nytt, men hjelper ikke.. Kommer ikke inn på forum bla.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei,

er helt enig med deg i at appen fungerer dårlig etter siste oppdatering. Appen og forumet er på en måte en "ferdig" hyllevare. Det vil si at det ikke er vi som utvikler dette, det er noen andre som leverer det. De bestemmer hva de vil endre, hva de vil fikse og når de vil legge ut en ny oppdatering.
Vi har gitt dem beskjed om utfordringer med appen etter forrige oppdatering. Håper de vil prioritere å få fikset disse utfordringene ganske snart.

Jeg avninnstallerte og installerte igjen. Da virker bare "unread" ingenting annet.

Back
Topp