Brasiliansk voksing

September16

Glad i forumet
er det noen av dere som har gjort det når dere car gravid før, eller gjør det nå? lurer på hvordan det er når man er gravid. nå er det jo ikke lenge til magene er så store at vi ikke får det til på andre måter en voksing hehe

er det noen av dere som har gjort det når dere car gravid før, eller gjør det nå? lurer på hvordan det er når man er gravid. nå er det jo ikke lenge til magene er så store at vi ikke får det til på andre måter en voksing hehe

Har gjort det uten om graviditet.... Koster mye penger, håret er tilbake etter 2 uker... Agrer nå når jeg har slutta m d. Er vondt å barbere seg igjen, å blir mye nupper ... Plages mye m d nå, enn før jeg begynte å vokse meg.... Men selvsagt en hærlig følelse etter voksing... Men vondt e d...

ja jeg vet det er vondt føre man er gravid, har gjort det i neste 3 år..men har slutta med det for 1 år siden..men nå føler jeg for å begyne igjen...men vet det kan gjøre ekstra vondt nå siden vi har hormoner å sånn i kroppen

ja jeg vet det er vondt føre man er gravid, har gjort det i neste 3 år..men har slutta med det for 1 år siden..men nå føler jeg for å begyne igjen...men vet det kan gjøre ekstra vondt nå siden vi har hormoner å sånn i kroppen

Ok. :)

Jeg gjør det fast hver 4 uke, merket ikke forskjell som gravid.

Jeg gjorde den periode for noen år tilbake fortsatt litt ut i forrige svangerskap. Kan ikke huske at det ble vondere etter jeg var gravid. Men har gitt opp dette vokse styret. Siste gang jeg var på voksing så må hun jeg gikk til gjort noe helt feil. Dagen etter hadde jeg kraftige blåmerker. Så ikke bra ut. Kanskje for høy varme på voksen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke noe problem med voksing. :) Deilig ¨å være hårløs når man begynner blø etter fødselen også!

Men JEG syntes det gjør virkelig virkelig mye mer vondt som gravid!

Jeg har fått brev fra Haukeland om at håret må få gro den siste måneden før fødsel pga infeksjonsfare.

Venter et lite gull i februar 2014!

har jeg aldri fått beskjed om, ikke ei venninne av meg heller som fikk baby i år.

Jeg har fått brev fra Haukeland om at håret må få gro den siste måneden før fødsel pga infeksjonsfare.

Venter et lite gull i februar 2014!
Fikk brev om det jeg å. Når jeg var på oul. Ahus her.

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14/03.03.13 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Voksa meg fram til en månede før termin ca, å er mye mindre hår etter en mnd når man vokser kontra barberer :) du bør finne noen som bruker sukkervoks, den fester seg ikke i huden, bare håra å man blir mindre sår av den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må jeg spørre om på OUL, sier ikke at det ikke stemmer men merkelig at jeg ikke har fått beskjed om det før.

Leste et sted at man ikke skal barbere når man er gravid pga fare for infeksjon eller noe :P Selv er jeg en flittig vokser (gjør det selv da), og gruer meg til når jeg ikke kommer til lengre :P

trur nok vi må få hjelp av mannen her jenter hehehe

Jeg har også fått brev fra Haukeland om hårfjerning. Tror grunnen til at man ikke skal gjøre det er fare for infeksjon hvis man må ta keisersnitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp