Vondt forran ved tissen

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Litt rar overskrift, men visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg :P

Jeg hae så vondt i "tissebenet" /lysken mest på venstre side, spesielt når jeg går.. Kan dette være symptom på bekkenløsning?
Har kjent det ofte nå, spesielt når jeg går tur med hundene mine, og spesielt i tapp og oppoverbakker...

Noen som har vært borti dette før?

Æsj... Trodde/Håpet jeg ikke skulle kjenne til bekkenløsning :P

Har hatt vondt i korsryggen, men dette kan også være for at jeg har brukket halebenet 2 ganger, og det grodde aldri riktig.. men da er det bekkenløsning man kjenner hvis man har vondt ved tissen/lysken?

Jeg har også vondt i lysken og tissen. Er nok antydning t il bekkenløsning for blir værre om jeg sitter mye, går myye osv osv...hoftene stivner om jeg ikke beveger meg... Ække noe godt til tider... Men ta hensyn til det så går det greit...

Der har jeg også vondt! Kun på venstre side.. Så når det er vondt prøver jeg å tenke "det kunne vært så mye værre, tenk på de som har vondt i hele bekkenet". Det hjelper littegranne men ikke så altfor mye...

Jeg har begynt å føle press der forran jeg. Men kun etter en times spasertur eller lignende.. er det noe sånt bekken dritt og?

Jeg har begynt å føle press der forran jeg. Men kun etter en times spasertur eller lignende.. er det noe sånt bekken dritt og?

Var sånn det begynte hos meg.. Sånt press foran og spesielt etter jeg hadde gått en lenger tur. Det har blitt verre og verre og jeg har bekkenløsning som sitter i symfysen foran nå.. Går til manuellterapeut og håper det kan gjøre at det ikke blir verre hvertfall...

Nei?! Fakarten. Eg vil ikke ha det der drittet :( ka kan eg gjøre for at det ikke skal bli verre??

Nei?! Fakarten. Eg vil ikke ha det der drittet :( ka kan eg gjøre for at det ikke skal bli verre??
Hør på kroppen og ta hensyn til hva den sier deg. Ikke gå mer i trapper enn du må. Sov med pute mellom bena for å stabilisere bekkenet og hoftene mens du sover (om du sover på siden). Bytt stilling ofte når du sitter. Bruk gode sko. Kan være smart å bruke innesko/tøfler også... Noen tips i alle fall ;)

Back
Topp