Tips mot kvalme

førsteman87

Blir kjent med forumet
Jeg har slitt med kvalmen og oppkast i to uker nå, har prøvd alt spist lite men ofte, spis ritz, mariekjeks osv men for tre dager siden begynte jeg på ingefær tabletter og har hvert så og si kvalmen fri helt siden jeg startet. Jeg tar max dose 6 stk til dagen. Jeg hadde ikke troen på dette men jeg er som ett nytt menneske! Verdt å prøve, vett at d ikke funker for alle men for meg var det fantastisk!!

hva slags ingefærtabletter? fra helsekost?
trodde gravide måtte være forsiktig med ingerfær?

ellers kan jeg virkelig anbefale akupunktur!! det har vært redningen min. fremdeles kvalm store deler av dagen, men slipper ihvertfall å spy hver dag!!

ellers kan jeg virkelig anbefale akupunktur!! det har vært redningen min. fremdeles kvalm store deler av dagen, men slipper ihvertfall å spy hver dag!!

Jepp d er fra helsekost, har aldri hørt noe om at ingefær er farlig, d blir markedsført mot gravide. De på helsekosten anbefalte meg en type som var rette mot gravide, veldig må tabletter så d er lett å svelge.

Nå har jeg kjøpt meg ingefærtabletter,så håper det har like god effekt på meg som hos deg :)

Hvordan fordeler du tbl gjennom dagen?

hvorfor må vi være forsikti me ingefær?
lager meg te av ingefær hver dag.. :-/

Sendt gubben for å kjøpe, er helt desperat etter noe som fungerer snart!

I nøden har jeg raspet bittelitt ingefær og blandet i vann, funker det også (for meg i alle fall) :)

Ingefær tablettene fungerer !!!!! Hipp hurra kanskje jeg får i meg litt middag i dag :)

Back
Topp