HJELP :(

meg123

Betatt av forumet
Noen som er konstant sulten? :eek:
Jeg føler at ingenting er god nok mat.. jeg spiser konstant, men blir fort sulten igjen. Hva skjer om man går rundt og er sulten når man er gravid? Akader det barnet?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med nr 1 var det ingen ende på magesekken virket det som :P Med nr 2 klarte jeg ikke å spise før etter 12 uker :P Greit å ha noe mellommåltider for hånd, gjerne frukt o.l. Kroppen blir jo ekstra sliten hvis man går sulten mye.

Alltid sulten. Må virkelig holde meg for ikke å spise hele tiden.

Verste av alt er at jeg blir jo så svimmel :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en god miks med konstant sult, en god del kvalme, og blir mett av å bare se/lukte på maten! Håper dette skal gå over snart :D

Babyen tar det den skal ha uansett :) Konstant sulten her også! Kan spise hele tida. :P Men, prøver å styre meg og spise det jeg skal ha, og ikke alt mulig anna :P

Jeg spiser små faste måltider. Men blir jeg sulten mellom spiser jeg noen fruktbiter eller bær og nøtter i mellom

Hos meg går det i perioder. Er rundt 155 høy og 55 kg og kan på en god dag spise fire skiver til frokost, fire skiver til lunsj, 3 store poteter og kjøttkaker til middag og dessert for så å trykke i meg kornblanding og yoghurt til den store gullmedaljen på kvelden. Andre perioder spiser jeg som en mus å blir mett av å se på maten hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er konstant sulten. Spiser jeg ikke, blir jeg kvalm. Hater å ha det på denne måten!!

Jeg også er konstant sulten! Utrolig slitsomt. Også er jeg kvalm i tillegg, så egentlig har jeg ikke matlyst. Men jeg må spise hele tiden, for ellers blir kvalmen verre. Jeg har mat i munnen nesten hele tiden :P Det går mest i rista brødskive og frukt her da.

Back
Topp