Ting til mamman. hjelp? :)

Eliaks

Andre møte med forumet
Skal sies at dette er 4 svangerskapet, men er 6 år siden sist så husker ikke hva jeg selv trenger.
Dette er hva jeg kommer på:

ammeinnlegg
Div. bind
Purelan!!
ullinnlegg
ammeinnlegg

Et par amme-bh'er og et par ammesinglet'er ville jeg tilført den listen :)
Selv har jeg det og en god pysjbukse til sykehuset og en god joggebukse/kosebukse i tillegg til det du har skrevet! :)

Du har litt mye ammeinnlegg :p
Holder med ullinnlegg. Og ammebh.

Du har litt mye ammeinnlegg :p
Holder med ullinnlegg. Og ammebh.
må si meg uenig....jeg måtte ha hånkler om natta med mi første fordi det rant så. og mannen min måtte kjøpe en eske med amme innlegg til meg for jeg hadde bare non få med i tillegg til ul innlegg og amme bh...(må nevne at jeg var 12 dager på sykehuse pga fostervann i lungene på tulla)

det jeg savna på sykehuset sist var en litt fin amme genser..sån til når man skulle spise eller fikk besøk. følte meg litt sjabby i kun jogge bukse og vie gensere..

Jeg har veldig lite peiling, men hva er purelan?:p siden du satte så mange utropstegn ble jeg litt nysgjerrig:)

om det er snakk om hva man skal ha med til mamman på sykehuset ville jeg hatt med noe å knaske på på lista :)

har alltid brukt ammeinnlegg pga lekasje og ullinnlegg i tillegg til det. har 3 vinterbarn og nr 4 er påvei. ikke noe godt og få brystbetennelse nei.

Purelan er et must!! :p har blitt så veldig sår på brystvortene tidligere, så denne gangen har mannen vært på nett og bestilt brystvortesuger til meg etter anbefaling fra jordmor. håper virkelig det hjelper :)

Back
Topp